Gå til innhold

Admin login til og redigere news o.s.v


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger et admin login system slik at jeg kan redigere omtrent alt på siden min (link). Jeg kan omtrent ingenting i koding o.s.v så jeg trenger utrolig mye hjelp til alt. Så vist dere kan forklare hva jeg skal gjøre o.s.v, eller vist det ligger noe forklart på forumet så gi link. (Jeg har søkt etter, men fant ingenting..)

Endret av Smorky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal lage en admin side der du kan redigere allt inholde, så er dette prosjektet, forholdsvis stort, og hvertfall hvis du ikke kan så mye koding. jeg vil råde deg til å lese litt om php på www.php.net eller påwww.sindrem.com enkleste mulig het for forside og guider siden er nok å bare installere mambo eller cutenews eller lignende. dette fungerer helt greit, og er i tillegg enkelt å bruke. Så kan du heller utvikle ditt eget system etterhvert.

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg Cutenews. Men når jeg har laget posten/nyheten så kommer dette opp på indexen min:

 

 

Warning: main(path/to/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/alekslar/alekslarsen.net/smorky/index.php on line 48

 

Warning: main(): Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /hsphere/local/home/alekslar/alekslarsen.net/smorky/index.php on line 48

Endret av Smorky
Lenke til kommentar

ahahaha, jeg trenger ikke hjelp. Feilen var at jeg hadde brukt:

 

<?PHP include("path/to/show_news.php");?>

 

isteden for:

 

<?PHP include("cutenews/show_news.php");?>

 

Men et annet irriterens problem er at det kommer sånn reklame under nyhetene. Noen som vet hvordan vi får denne vekk ?

Endret av Smorky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...