Gå til innhold

Plages med COD2 Multiplayer?


Anbefalte innlegg

Kommer ikke inn på Multiplayer lenger på COD2.

 

Bilde fryser med det samme jeg trykke MP. Har en god PC med AMD 3500+ og 7800GT kort så det skal ikke være problem. Kommer meg lett inn på singelplayer og kjører nesten alt på fullt der men ikke på multiplayer. Det kommer så langt at det står "Call of Duty2" og ZoneAlarm spørr om "cod2mp_s.exe is trying to access the Internet". Jeg trykke "allow" og så skjer det ikke en dritt.

 

Har prøvd å slå av ZoneAlarm med det hjalp ikke. Har også prøvd å instalere spille på nytt og det hjalp heller ikke.

 

Flere som har hatt det probleme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten samme problemet. Det er bare at spillet fryser av og til når jeg skal loade mellom hvert MP brett. Mulig løsningen på disse to problemene er den samme... :hmm:

 

Har forøvrig en X2 3800+ prosessor, men tror ikke den er problemet her. Skjermkortet er 7800gt. Har 1024 mb minne.

Endret av HardCore
Lenke til kommentar
Jeg har nesten samme problemet. Det er bare at spillet fryser av og til når jeg skal loade mellom hvert MP brett. Mulig løsningen på disse to problemene er den samme... :hmm:

 

Har forøvrig en X2 3800+ prosessor, men tror ikke den er problemet her. Skjermkortet er 7800gt. Har 1024 mb minne.

5552974[/snapback]

 

Det ser ikke ut som vi får hjelp. Kanskje det er bare jeg og du som har det probleme.

 

Foresten, hvis du spiller CoD2 online, er det bare meg eller er det mange som "jukse" på online? Syns av og til at folk ikke dør av 15 skudd!!??

 

Det er vel mange som bruke "cheats" eller så er dem inn ut helvette god de her folkan på online?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...