Gå til innhold

Tenkte og lage en priest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er en night elf rogue lvl 60 med epic mount på burning blade, det som er problemet er at jeg ikke kommer inn på noen god guild som gjør mc/zg fordi alle er fulle med rogues.

Jeg har spurt absolutt alle gode guilds om jeg kan joine, men nei. Så tenkte jeg at det er enkelt for priest og komme inn i god guild.

Men hvorfor er det så få priester. Å det som er kjedelig hvis jeg må lage en ny priest nå for og komme inn i en god guild er at jeg har jo epic mount på roguen, og det vil jeg ha på priesten også. Kjedelig at epic mount er soulbound :D

Å hvilken priest burde jeg være?? det skal være alliance. Har litt lyst på night elf priest, fordi de har fetest mount. Er det egentlig det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo ta dverg for å få fearward. Det er jo attraktivt :)

5552116[/snapback]

Dette er vel uaktelt. 1.10-rykter sier at Fearward blir Talent Point-skill, og ikke racial. Så det spiller liten rolle.

Skrevet

Dette er vel uaktelt. 1.10-rykter sier at Fearward blir Talent Point-skill, og ikke racial. Så det spiller liten rolle.

5552483[/snapback]

Dette er blitt avkreftet. De blå folka på de offisielle forumene har sagt at Fearward ikke skal bli et talent og at Dwarf ikke skal miste den.

Skrevet
Hei

Jeg er en night elf rogue lvl 60 med epic mount på burning blade, det som er problemet er at jeg ikke kommer inn på noen god guild som gjør mc/zg fordi alle er fulle med rogues.

Jeg har spurt absolutt alle gode guilds om jeg kan joine, men nei. Så tenkte jeg at det er enkelt for priest og komme inn i god guild.

Men hvorfor er det så få priester. Å det som er kjedelig hvis jeg må lage en ny priest nå for og komme inn i en god guild er at jeg har jo epic mount på roguen, og det vil jeg ha på priesten også. Kjedelig at epic mount er soulbound :D

Å hvilken priest burde jeg være?? det skal være alliance. Har litt lyst på night elf priest, fordi de har fetest mount. Er det egentlig det samme??

5551985[/snapback]

Begynn å bygg opp ditt eget guild.

Skrevet

Da må du rett og slett joine et guild som du kommer inn i, og så må dere jobbe dere opp til ZG og MC. Det det tar en stund å bygge opp et guild.

Jeg joinet et lite guild med store ambisjoner før jul, vi har drevet endel med ZG, og i helgen var vi for første gang i MC! :D Vipet som faen, hehe :p Men på neste forsøk går Luci ned, det er jeg sikker på ;)

Skrevet

Ikke gidd å lage en priest bare fordi du vil inn i et guild. De aller, aller fleste vil evt. ta deg inn fordi du er holyspeccet og kan heale, og det er en radikalt annerledes spillemåte enn hva du er vant med fra roguen.

Menmen, det skader ikke å prøve. Ta deg et par runs i deadmines, så får du et lite inntrykk av hvordan livet som healer er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...