Gå til innhold

ER PB dårlige maskiner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke folk svarer fortetre om du oppfører deg slik...

Ja PB er dårlige maskiner, overkill cpuer med noen av de dårligste skjermkortene på markedet! Er faktisk samme skjermkort i en maskin til 3999,- som en til 13999,-!

Men for folk som bruker de kun til office/internett/msn så holder de

Skrevet (endret)

Merkelig at ingen har rappotert fyren, jeg gjør det nå.

Du kommer ikke langt med den ordbruken, og det er ikke hyggelig for oss andre å lese det, og i tillegg så presterer du å bumpe, for så å trippelposte? (Les det som står i signaturen min du) og husk vi har en "rediger" knapp her, så slipper du å poste ekstra.

Jeg har ingen interesse for å svare deg på det du spør om, grunnet at du ikke oppfører deg bra.

*Rappotert*

Edit: leif was here

Endret av Patrick.M
Skrevet

Skal du bruke 7000kr kan du prøve å få den som er minst mulig, for specs ligger på det samme nivået uansett

www.netshop.no

www.komplett.no

www.mpx.no

www.dell.no

www.whitebox.no

www.psdata.no

osv

Skrevet (endret)

Fikk nå en PM fra gateway hvor det sto følgende: "sladrehank"

Kanskje jeg er en sladrehank, men jeg følger ihvertfall reglene.

Edit:Så presterer han i å redigere ordbruken sin? Vel, det er forsatt trippelpost.

Du må aboslutt være tidenes bruker.

Og visst du lurte: Ja, PB bruker dårlige skjermkort i pcene sine, jeg har selv en stående her.

Edit2: Getaway, nå håper jeg du får en ferietid borte fra forumet, de tåpelige pm-ene fra deg, som inneholder nooob osv, er tåpelig.

Jeg håper vi slipper folk som deg i forumet.

Edit3: Kan jeg spørre hvor gammel du er, oppførselen din kan måles opp mot en 14 år gammel gutt, med humørsvinginger.

Endret av Patrick.M
Skrevet (endret)

Denne stenges. Trådstarter anbefales å holde en saklig tone og ikke bumpe unødvendig i fremtiden. En tråd om emnet holder også i massevis.

Endret av Dotten
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...