Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er helt nye packard bell pc`er dårlige?? Det er jo de samme cpu`ene og rammene og grafikk-kort som brukes i alle maskiner. Intel og amd brukes jo i alle maskiner!
Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 (endret) ER DET NOEN SOM HAR ET FORNUFTIG SVAR Endret 4. februar 2006 av Getaway in AA
Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 (endret) acer eller pb eller compuq eller dell Endret 4. februar 2006 av Getaway in AA
B.H.H Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 tror ikke folk svarer fortetre om du oppfører deg slik... Ja PB er dårlige maskiner, overkill cpuer med noen av de dårligste skjermkortene på markedet! Er faktisk samme skjermkort i en maskin til 3999,- som en til 13999,-! Men for folk som bruker de kun til office/internett/msn så holder de
Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 hva med compuq da? har vurdert dem og!
Magic Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 bygg din egen pc, sparer mye penger da, og prøv å holde en hyggeligere og høffeligere tone på dette forumet...
Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 men skal koste MAKS 7000 kr!! og å bygge bærbare maskiner e DYRT
themanfrom Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Merkelig at ingen har rappotert fyren, jeg gjør det nå. Du kommer ikke langt med den ordbruken, og det er ikke hyggelig for oss andre å lese det, og i tillegg så presterer du å bumpe, for så å trippelposte? (Les det som står i signaturen min du) og husk vi har en "rediger" knapp her, så slipper du å poste ekstra. Jeg har ingen interesse for å svare deg på det du spør om, grunnet at du ikke oppfører deg bra. *Rappotert* Edit: leif was here Endret 4. februar 2006 av Patrick.M
Variable Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Skal du bruke 7000kr kan du prøve å få den som er minst mulig, for specs ligger på det samme nivået uansett www.netshop.no www.komplett.no www.mpx.no www.dell.no www.whitebox.no www.psdata.no osv
Getaway in AA Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 chrda takk til deg for et GODT svar
themanfrom Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Fikk nå en PM fra gateway hvor det sto følgende: "sladrehank" Kanskje jeg er en sladrehank, men jeg følger ihvertfall reglene. Edit:Så presterer han i å redigere ordbruken sin? Vel, det er forsatt trippelpost. Du må aboslutt være tidenes bruker. Og visst du lurte: Ja, PB bruker dårlige skjermkort i pcene sine, jeg har selv en stående her. Edit2: Getaway, nå håper jeg du får en ferietid borte fra forumet, de tåpelige pm-ene fra deg, som inneholder nooob osv, er tåpelig. Jeg håper vi slipper folk som deg i forumet. Edit3: Kan jeg spørre hvor gammel du er, oppførselen din kan måles opp mot en 14 år gammel gutt, med humørsvinginger. Endret 4. februar 2006 av Patrick.M
Crossy Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Føler med deg Patrick Aldri kjekt å hjelpe folk som ikke kan holde en vennlig tone :/
Dotten Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Denne stenges. Trådstarter anbefales å holde en saklig tone og ikke bumpe unødvendig i fremtiden. En tråd om emnet holder også i massevis. Endret 4. februar 2006 av Dotten
Anbefalte innlegg