Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys Wireless A+G Broadband Router 54

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vet ikke om den passer inn under dette emne, men jaja

problemet:

router: Linksys Wireless A+G Broadband på komplett.no

kjøpe 1/11-05 Linksys Wireless A+G Broadband Router 54 Mbps 802.11a/802.11g, WPA, 4P switch av komplett.no . Denne visste seg da å være defekt, så jeg sendet da inn routeren igjen til komplett med fyldig dokumentasjon om hva som var feil. Fikk da igjen en ny router etter nyttår. Som hadde akkurat samme problmet. Problmet var at min internett linje på 6 mbits gikk inn i routern fra adsl modemet, og kom ut i variabel fra 0,5 til 3,5mbits. Prøvde oppdatering av firmware, samt å prøve routern på et annet nettverkk. Men uten noe lykke. så da sendet jeg inn for 2 gang, ringt først retur og support avdelingen og snakket med en der og han sa eg kunne bytte til en annen router. så skrev no ned dette i pakken eg sendte til komplett. Nå har eg da fått sammen router tilbake fikk da ikke bytte. Så her sitter jeg med en router som funker sånn halveis, men med en internett hastighet etter eg har koblet til denne routern som ikke kan stoles på, og dette gjeler på kabel porten. Min gammle router funker jo greit men den har isje tråløst. Så nå 2 månder etter eg sendet tilbake og 2 telfonsamtaler med komplett må eg da sende inn for 3 gang. Etter den personen eg snakket med på komplett i dag visste 0 forstålse, og sa at det ikke var trolig at eg fikk byttet, og ellers bare var sur og snakket høyt i tlf . ikke min feil han har en dårlig dag. Nå sender eg inn på nytt(for 3 gang) og venter spent på ka de finner ut denne gangen. Lurer på ka tester de egentlig kjører..

har handlet ofte på komplett siden 2001... Dette ble min siste gang etter så slett support...

Ville bare få ut dette, og oppforder til å bruke en annen nettbutikk.

takk

hilsen ekstremt minsfornøyd komplett kunde

Endret av sig_8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...