psytoniC Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Windows finner bare 1 av de 4 diskene jeg har i pc. Bare systemdisken vises i Min datamaskin, men jeg finner alle diskene i bios og Datamaskinbehandling på kontrollpanelet. I datamaskinbehandling har systemdisken navnet C:, mens de andre diskene ikke heter noe. Hva skal jeg gjøre for å sette navn på de? Harddiskene jeg ikke finner er: Maxtor DiamondMax 10 300GB SATA2 Maxtor 120GB IDE Maxtor 200GB IDE Endret 3. februar 2006 av psytoniC
pessimisten Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 har du sett under disk behandling i datamaskin behandling? det er der man skal legge til hardisker som oftetst (når det er sata vertfall)
supercub Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Skulle akkuratt til å skrive samme spm! Jeg har det helt likt, bare at jeg har 2 disker (ene vises ikke). Har IDE-disker..
supercub Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Har fått fiksa problemet mitt. Måtte installere norton goback igjen for at det skulle fungere. psytoniC: Om du hadde det installert før du formaterte, prøv å legg det inn igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå