Aleksweb Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hei! NB! Dette er ikke til piratkopiering! (men til sikkerhetskopi!) Har noen dvd'er her på 6-7gb som jeg gjerne skulle hatt kopi av, men dvd'ene jeg har er bare 4,7gb. Noen som vet om noen måte å få kopiert dissen dvd'ene på? Uten å bruke flere dvd'er, men ta vekk litt av innholdet. Dette er filmer med dvd meny og tekst.., så vil gjerne få med det meste, men om mulig så tar jeg gjerne vekk tekst på andre språk og trailere/ekstra... Endret 3. februar 2006 av Aleksweb
Wipeout Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Finnes nok av programmer. Spørsmålet er om du setter hurtighet foran kvalitet. Raske programmer er som nevnt dvdshrink, men du har også dvd2one og clonedvd. Programmer som krever litt mer er f.eks. dvdrebuilder, men da blir kvaliteten bedre.
Terumo Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg bruker Slysoft Clone DVD til å ta backup av filmer til ungene, og den er veldig enkel å bruke. Du kan ta vekk alt overflødig tull og beholde filmen i DVD kvalitet. Men er DVDen kopisperret så må du bruke Slysoft Any DVD for å fjerne slikt. Men det er ikke gratis, for det koster en del. Kan bare si at det er helt fantastisk programmer. PS. Clone DVD har norske menyer og det har også Any DVD. Terumo Endret 3. februar 2006 av Terumo
Wipeout Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hvis man bruker programmer som er raske, slik som clonedvd og dvdshrink kan man fort tape kvalitet i forhold til dvdrebuilder og CCE encoding. Jeg merker stor forskjell på filmer av litt størrelse. På en 28-32" tv, vil de fleste kopiene se like ut, men på større plasma og projektor vil man kunne se tydelig forskjell. Så det kommer helt an på hvor mye kvalitet du vil ha på kopiene dine. Endret 3. februar 2006 av Wipeout
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå