Stetson Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det siste du sa hørest fornuftig ut. Om den motoren ikke har gått mere en dette skulle den være like god, i alle fall lager, om den har vært passa med oljeskift da seff. Men her har det tydelig skjedd noe på veien, kan tenke meg den har vært kjørt olje tørr eller noe i den dur og fått lager skjæring. Å slipe veivaksel i dag er ikke dagligdags kost, ikke på så små motorer, så dette er litt spess, Men jeg tror problemet er alvorlig. Dette er vanskelig å si, men jeg tror ikke ut fra det du har sagt at det lønner seg å ta opp denne motoren. Det eneste er at siden denne motorern har vært skrudd en del på så kan det jo hende som noen oppi her har antyda at silen er full av silikon, men det er jo en kurant sak å finne ut op denne motoren. Her får du ned bunnpanna om du løsner motoren og letter litt i den. Lykke til :-)
Stjernestøv Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Står på 276 000. Veiva eller no sånt no hadde blitt slipt... Vet ikke om det er det samme? Jeg har egentlig ikke styra så fælt med den bilen, jeg bare kjører den. Så får jeg folk med litt mere peiling til å ta seg av resten 5581461[/snapback] Det spøker for at du har en havarert motor ja. hvis problemet ditt kom rett etter du byttet olje, kan forklaringen være at det var fylt ei tykk olje på motoren før den ble solgt. Bare en tanke
MostlyLurkin' Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Spiller ingen særlig rolle akkurat nå, siden en idiot knuste fronten på bilen min igår...
MostlyLurkin' Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 (endret) Står på 276 000. Veiva eller no sånt no hadde blitt slipt... Vet ikke om det er det samme? Jeg har egentlig ikke styra så fælt med den bilen, jeg bare kjører den. Så får jeg folk med litt mere peiling til å ta seg av resten 5581461[/snapback] Det spøker for at du har en havarert motor ja. hvis problemet ditt kom rett etter du byttet olje, kan forklaringen være at det var fylt ei tykk olje på motoren før den ble solgt. Bare en tanke 5586672[/snapback] Problemet har alltid vært der, jeg bytta olje i tilfelle det var for tykk olje på den fra før. Jeg har jo kjørt ca 55mil med den nå, og ingenting har skjedd, så kan det være så alvorlig da? Men spiller som sagt ingen rolle nå, siden jeg har kollidert. Endret 11. februar 2006 av Nordz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå