Gal_ape Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 (endret) vel.. Jeg skal på et lite lan i helga der det ikke er mulighet for internett, derfor tenkte jeg at BFV kunne vært noe å spille der. Problemet er at jeg ikke får instalert det. Når jeg setter inn cd'n så kommer "autorun" menyen opp, men jeg får ikke valget om å instalere, bare om å uninstalere, noe som igjen ikke går siden jeg ikke har spillet instalert.. dette syns jeg er litt mistenksomt, og lurte på om noen andre har erfaringer med dette! Har hatt det instalert noen ganger før, men har slettet det med jevne mellomrom Jeg har også drevet med noen backup cd filer for å slippe å spille med cd, da min cdrom ikke her helt i 100! håper på hjelp! Endret 2. februar 2006 av Thappaz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå