Gå til innhold

Blizzard Event (Ahn Qiraj)


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gi dere som spiller WoW en liten sneak-preview av åpningen i Ahn Qiraj. Det er veldig få realms som har skaffet nok materiel til å åpne døren og sikkert mange som aldri får se det heller.

______________

 

 

 

 

Ok her starter jeg med et bilde av den tøffe Warlock Gnomen min som står på toppen av fjellet, bak meg ligger fedrelandet mitt Dun Morogh.

gnomefront5sq.jpg

 

 

Her er noen bilder av den første eventen til Blizzard som er "Kampen for Silithus".

 

Bakgrunn kort :

En ond gud C'thun planlegger å samle en hær for å angripe verdenen og ødelegge den som vi ser den i dag.

Derfor må vi slå til først og samle nesten 4 millioner ting (fks: klær, metal, mat og urter) for å ruste opp vår egen hær og ta krigen til dems land som ligger i Silithus i et gammelt tempel Ahn Qiraj som har vært lukket i tusener av år.

 

Som du ser oppmøte til denne krigen var veldig stor.

assemble2zw.jpg

Horder og allierte slår seg sammen for å stå imot denne faren som truer oss alle.

 

Her marsjerer vi og hæren vår stolt til Ahn Qiraj for et siste oppmøte mot C'thuns hær.

ahnqirajmarch4lf.jpg

 

 

 

Når hæren vår ankommer Ahn Qiraj så måtte vi vente på at en ringer gongen ved døra med en urgammel hammer som bare en person kan få tak i og kampen kan da endelig begynne!

gong0zy.jpg

 

 

Her har vi ankommet Ahn Qiraj og som du ser så er vi klare til kamp.

frontline8iu.jpg

frontlineback7ex.jpg

 

Kampen begynner.

fight8lk.jpg

 

C'thun sender flere kryp mot oss og store monstre som ser ut som egyptiske statuer.

fightingcontinues2tb.jpg

 

 

 

Etter 10-timers lang kamp har vi vunnet og C'thun sin hær går mot full retrett tilbake til Ahn Qiraj.

Dermed åpnes dørene og vi får 2 nye instancer som vi kan raide. En 20-man instance og en siste som er Tempelet til Ahn Qiraj som vi trenger 40-man for å raide.

Inni der er C'thun guden selv og hans nærmeste allierte.

Ingen har enda klart å drepe C'thun, men siden vår realm er en av de første i verden til å åpne dørene,

kan det hende vi blir en av de første som får muligheten til å se han og drepe han.

 

Tiden vil vise :cool:

Endret av FFX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heter ikke siste boss Kathune? er det som det står i wow-modelviewer.

 

5542559[/snapback]

 

C'thun

5543480[/snapback]

 

Trodde at de der tvillingene var de siste bossene jeg :hmm:

 

Edit: Gidder du å slenge ut et bilde av dne åpne porten? :)

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...