Hasselnøtta Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hei Jeg bruker game card og har kommet til mitt andre (woohooo ) ,men i går gikk spille tiden ut. Og noen venner av meg sier at jeg må vente 72 timer før jeg kan spille igjen, fordi jeg ikke registrerte med en gang stemmer det? Grunnen er at jeg for ganske snart Adsl, og gidder ikke opne kortet før ,men vil spille med en gang jeg får det! Takk på forhånd mvh Hansi
TRS Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 du kan begynne å spille igjen med en gang du har "fylt opp" kontoen med et nytt kort.
Tofustew Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Nei, det er ikke riktig. Kontoen til kona gikk ut rett før jul. En kvikk tur etter et nytt gamecard berget husfreden. Hun kunne logge inn med en gang etter at websiden sa at gamecardet var lagt inn.
nahojdat Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hver gang jeg har brukt gamecard på både min og dama sin konto har kontoen vært ladet med en gang, null ventetid..
Hasselnøtta Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Tusen takk det var fint ,ingen ting å frykte da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå