Gå til innhold

Kjøp av Manga.. Hvor ?


Anbefalte innlegg

Tingen er at jeg har fått dilla på Bleach, Naruto og Rurouni Kenshin.

Jeg er ganske sikker på at Bleach selges som Manga (correct me if I'm wrong), men gjør de andre to det ? Og hvor får jeg kjøpt Manga? Får jeg kjøpt Bleach og de andre seriene på Outland?

Endret av And1Baller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Tingen er at jeg har fått dilla på Bleach, Naruto og Rurouni Kenshin.

Jeg er ganske sikker på at Bleach selges som Manga (correct me if I'm wrong), men gjør de andre to det ? Og hvor får jeg kjøpt Manga? Får jeg kjøpt Bleach og de andre seriene på Outland?

5530571[/snapback]

 

sjekk kiosker, rema selger noe manga og anime serier som ONE-PIECE, dragonball z

Lenke til kommentar

narvesen har noe utvalg ja, men det er ofte begenset til ranma/one piece/dragonball z.

 

Ellers så er nok outland best. De har det aller aller meste og det de ikke har kan du få dem til å importere :)

 

Vi har desverre ikke outland her oppe i bodø men fantasybutikken her, underholdningsmagneten, de får alt tilsendt fra outland så det er omtrentlig det samme utvalget..

Lenke til kommentar
narvesen har noe utvalg ja, men det er ofte begenset til ranma/one piece/dragonball z.

 

Ellers så er nok outland best. De har det aller aller meste og det de ikke har kan du få dem til å importere :)

 

Vi har desverre ikke outland her oppe i bodø men fantasybutikken her, underholdningsmagneten, de får alt tilsendt fra outland så det er omtrentlig det samme utvalget..

5852317[/snapback]

Her i troms er det ikke noe serlig med outland nei. Skulle ønske jeg bodde i sør igjen, for da kunne jeg skaffa meg allt som jeg har sååå lyst på som outland har

Lenke til kommentar

Det som selges i normale butikker er:

Shonen jump - norsk

Dragonball - norsk

Yu-Gi-Oh! - norsk

One Piece - norsk

diverse andre småserier

 

Avalon og Outland har det meste av manga'er og anime'er. De selger flest manga'er på engelsk, men har noen på norsk også. Avalon og Outland er vel omtrent de eneste stedene som virkelig selger anime og manga i Norge... For dårlig...

 

EDIT: Glemte Ranma :p Og BTW, hvis noen ikke vet det så har både avalon og outland hjemmesider som det går ann å bestille fra...

Endret av Zathardor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...