tkorsvold Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei! Jeg vil kjøpe en bærbar PC til rundt 8000 kroner. Absolutt maks er 9000. Kan noen hjelpe meg med noen anbefalinger? Jeg vektlegger følgende egenskaper i nevnte rekkefølge: 1) stor og god skjerm. Helst lyssterk og med minimum 1400x1050 oppløsning. 2) nok RAM. minst 1024 MB. 3) Et grafikkort med noenlunde gode 3D-egenskaper. 4) En batterilevetid som ikke er altfor kort! 5) rask disk, lav vekt etc er selvsagt også fint, men kommer lenger ned på prioriteringslista. Hva anbefaler dere? Vet ihvertfall av egen erfaring at Dell har gode skjermer, men ut over det har jeg lite greie på bærbare maskiner. mvh Thorstein Korsvold
PB Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hei. HP er veldig gode maskiner. IBM er heller ikke så ille. Når det gjelder Dell. Jeg bestilte en bærbar PC av Dell til en kunde for en ikke så veldig lengesiden. Å det er LANG ventetid før du får den. Først setter du opp en bestilling. Så må du forhåndsbetale. Så blir PC'en din produsert i Irland, så sendes den til Norge. Bestilte den i slutten av desember, fikk den vel godt ut i Januar.
tkorsvold Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Ikke så ille som Whitebox, ihvertfall. Bestilte PC der før jul. Er fortsatt ikke kommet. Nå avbestiller jeg den. mvh Thorstein
Eulogy Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg bestilte en Dell i9300. Tok ca. 5 dager før jeg fikk den på døra. Det kan variere litt.
tkorsvold Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Men altså, noen flere som har noe å bidra med når det gjelder det jeg egentlig spurte om, en skikkelig god bærbar? mvh Thorstein Korsvold
tkorsvold Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 Ikke de nyeste og beste spillene. Men egentlig litt av hvert. mvh Thorstein K
PB Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Det beste er vel om du selv går rundt å surfer litt på nettet på forskjellige webshop'er å ser hva de har å tilby til den pris du går ut med. HP så får du mye for pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå