abrakadabri Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Vanligvis omhandler Webshop- og butikkdiskusjoner negative og positive opplevelser forskjellige mennesker har med handel med webshops/butikker. Denne posten skiller seg litt ut da jeg etterspør hva som er Norges beste webhotell. Jeg håper alle dere som har erfaring ville kunne si meg hvilke som er gode/seriøse og er et solid foretak med god likviditet. Jeg ønsker å kjøpe hosting tjenester av et firma som garantert (uten at det er mulig å si ) vil være levedyktig om 3 år. Så; hvilke webhotell anbefaler dere? Hvilket er det beste? Pris spiller litt rolle (konkurransedyktig), men er av mindre viktig art... På forhånd takk til alle dere glupe HW-sjeler der ute i det langstrakte land!
Stvg9124 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Du kunne like gjerne spurt "hvor lang er en strikk?". Jeg liker godt www.haugdata.com. De har servere i USA, og det er 150ms til serverne dems. Jeg har aldri hatt noe problem med det. Har ennå ikke opplevd nedetid i de 2 årene jeg har vært kunde der. Prisene er heller ikke værst
Loko Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Må det være en norsk aktør? Jeg bruker Dreamhost og forsåvidt mange jeg kjenner. Jeg må si at jeg er storfornøyd med dem. Dreamhost er en av de store innenfor hosting og har mye i fohold til prisen. Det jeg synes er genialt med dem er at de har "one-click-install" dvs at man feks bare vet et tastetrykk i kontrollpanelet har et forum oppe og går osv... Du får 200 GB lagring, 2 TB med bandbredde i månden og 1 gratis domene når du registrerer deg (ikke .no men alle de fleste store). Du kan også hoste norske sider hos dem. Jeg mener de er verdt en prøve og i verstefall hvis du ikke liker dem så kan du, som på elkjøp , få pengene tilbake (97 dager). Bruker du promokoden "hille" når du registrer deg får du foresten opptil $50 i avslag. (Et lite "spesialtilbud" til harware-forum brukerne (og ja jeg får noen dollar for det jeg og =))) 7750228[/snapback] Endret 28. januar 2007 av Loko
klilleng Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Domeneshop.no er både norsk og seriøs, og forsvinner neppe med det første. Har aldri opplevd nedetid, hastigheten er kurant, og prisene greie.
rontonic Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Må det være en norsk aktør?Jeg bruker Dreamhost ... Blir ikke trafikken litt treg med serveren stående i USA (Los Angeles?)?? Eller merkes ikke dette noe særlig?
Fruktkake Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Domeneshop.no for de med pengene, og Subsys.no for de uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå