Smooth Ceiling Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Det har oppstått et merkelig problem på en bekjents PC i helgen. Han var innom her for å få hjelp til å oppdatere sin MSN Messenger (m.a.o. ikke særlig datakyndig). Jeg foretok oppdateringen, og alt så ut til å fungere greit, men nå sier han at han ikke kan sende eller ta i mot E-post fra Telenor lengre, og at det var min skyld fordi det skjedde etter at jeg hadde oppdatert MSN.. Vi kjørte fjernhjelp nå så jeg fikk se hva som skjer, og det kommer serverfeilmeldinger øyeblikkelig når han åpner Outlook Express, serveren blir ikke funnet. Har noen en fjerneste anelse om hva som kan ha gått galt? Jeg vet ihvertfall ikke, og jeg får ikke grepet inn og slik at jeg kan sjekke kontoinnstillingene i Outlook på maskinen hans herfra. Ville vært takknemlig for svar som kan føre til en løsning Vi chatter på MSN akkurat nå, så det fungerer greit. Har sjekket Online.no for driftsmeldinger - men ingenting utenom det vanlige. Han kan knapt noe om data, så jeg har ikke tenkt å be ham fikle med brannmur-innstillinger og slikt.
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 at du har gjort så outlook ikke funker fordi du oppdaterte msn er vel ikke så troverdig Jeg ville sjekket igjennom innstillingene på outlook . POP3 skal være : pop.online.no SMTP skal være : smtp.online.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå