Bear^ Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 "Most of the CS Community are running 1.5 GHz chips with GeForce MX 4000 video cards according to the Valve Hardware Survey.That's pretty "low" for most modern games and therefore, the ugly default models are the only thing their systems can handle and still give steady and high FPS. thats why they play CS 1,6" fakta PWND 5527994[/snapback] Gratulere med at du har tråkka i salaten. Må jo ikke poste slike ting på dette forumet. Det heter "selvstendig mening" og GUD forby noe slikt på dette forumet. Så nå har jeg sakt det, jeg kommer nå garantert til å bli slakta av folk her av en eller anne grunn. So let the bloodbath begin.
ASDASDKL2131 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 *snip*5527994[/snapback] Gratulere med at du har tråkka i salaten. Må jo ikke poste slike ting på dette forumet. Det heter "selvstendig mening" og GUD forby noe slikt på dette forumet. Så nå har jeg sakt det, jeg kommer nå garantert til å bli slakta av folk her av en eller anne grunn. So let the bloodbath begin. 5578141[/snapback] Du følte at du ikke hadde noe fornuftig å bidra med i den andre tråden hvor du ble "slaktet", så nå prøver du å få igang noe mer her? Lykke til. Vil forresten anbefale deg å faktisk lese hele tråden, ikke bare første innlegget.
LowBalls Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 jeg har mere en bra nok pc til å spille cs:source men gjør jeg det? nei! fordi 1.6 gir meg en bedre følelse...og ja, jeg har prøvd source noen ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå