Gå til innhold

LØST*Problemer med overføring av lyd fra PC til TV


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp kjøpt DVI kabel og lyd kabel for å få bilde og lyd fra PCen til LCD TVen. Når jeg har koblet til alt så får jeg ingen lyd (skjermene fungerer som dualscreens). Når jeg kjøpte lyd kabelen sa de i butikken at dette skulle være det beste med de mulighetene jeg har (bilde under).

 

Når jeg kobla så tok jeg rød kabel i rødt utak og svart kabel i hvit utak, jeg har prøvd å bytte disse men det hjalp ikke. Så jeg lurer på om jeg har gjort noe feil eller om det ikke kan gå med slike kabler?

 

Jeg har kjøpt kabel som passer til utaket på TV + en slik konverter (eller hva det heter) slik at den andre enden passer i dataen (har Audigy 2 ZS Lydkort).

 

Det er et utak til på TV en det som er på bildet under, det er et slik utak som er lik slike som er på lydkortet, der står det DVI AUDIO IN, kom på at kanskje lyden må komme inn her siden jeg bruker DVI kabel for å overføre bilde?

 

EDIT: Det viste seg at jeg måtte bruke en helt annen utgang på TV enn det jeg hadde kablet til, men nå fungerer uansett lyden :)

post-72075-1138716389_thumb.jpg

post-72075-1138716450_thumb.jpg

Endret av jibbelars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...