Gå til innhold

Noen som har erfaring med Hammer.no

Znoken

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal modde PS2 og lurer altså på om det er noen som har erfaring med Hammer.no..Siden jeg aldri har vært borti modding så vil jeg la de utføre hele jobben...Håper andre som har brukt de kan komme med sine erfaringer hos de.....

Endret av Znoken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en del utstyr fra hammer.no, og jeg har fått varene av de ganske raskt. Men jeg har aldri moddet hos de.

Tenkte jeg bare skulle dele min generell erfaring av å handle fra dem :)

Skrevet
Hehe, du har vel litt mere info og komme med når det gjelder hammars arbeid?? Jeg ville ALDRIG sendt noe dit... Send den heller hit ;)

5533106[/snapback]

hehe.. Jeg har sett et bilde av hammer sin installasjon ja, men blir litt feil om jeg skal si noe negativt om andres arbeid når jeg modder selv.

Jeg har handlet andre ting av de og det har gått smertefritt, dessuten kan det godt hende at hammer sine installasjoner er topp nå om dagen for alt jeg vet :)

MINE personlig erfaringer med hammer er ivertfall positive, men som sagt har jeg aldri modda hos de.

Skrevet

Moddet faktisk min gamle Nokia 8210 hos de. De skifta ut de grønne LED lampene med kule blå :p

Dette er 4- sikkert 5 år siden, men de var den gang meget professjonelle, og regner med at de fortsatt er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...