Gå til innhold

Nokia 3250, noe å ha?

Reggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt faktist å tenkte på noe av det samme..

selv om jeg er meget skeptisk til mp3 telefoner.. (tenker på bateri kvalitet)

men ser frem til å se hva andre svarer:D

Skrevet (endret)

3250 er en musikktelefon med Nokia's nye Xpress Music-opplegg. Det vil si at den blant annet har dedikerte knapper til avspilling av musikk og minnekortplass. Er endel kriterer som må oppfylles for at den kan merkes med Xpress Music. Husker ikke alle, men de jeg nevnte var noen.

Devices emblazoned with the XpressMusic logo share key features like dedicated music key(s), music pause/resume on incoming calls, 'substantial' storage, support for standard 3.5 mm headphone connectors and an extended battery life.

Jeg synes den ser interessant ut. DinSide.nofikk prøve et testeksemplar og de var veldig positive til den.

Endret av shadowlands
Skrevet

Alle har sine meninger. Jeg kan ikke si den er direkte pen, men den er ikke stygg i mine øyne. Den er nyskapende med det vridbare tastaturet/kamerahuset, og det liker jeg. Nokia er nesten den eneste mobiltelefonprodusenten som tør å gå helt nye veier.

Skrevet

Har ikke så god greie på dette her, men synes telefonen virker spennende.

Kameraet virker bra, men har skjønt det slik at skjermoppløsningen kunne vært bedre (men hva vet jeg). Kanskje det er bra nok.

Er litt spent hvordan den virker kvalitetsmessig, hvordan den vil bli å taste på, om ordboken er av forbedret utgave og hvor praktisk den er med tanke på at den kan vris 180 grader (at dette er til glede og ikke frustrasjon).

Ser på den foreløpige testen på din.side.no at den får skryt for valg av menysystem.

Har egentlig gått og suglet på N6280, men er plutselig blitt litt usikker på hvor bra denne er kvalitetsmessig da det kan virke som om denne skyvemekanismen er litt kvasi, og så begynte jeg plutselig å kikke litt på denne modellen - selv om 6280 nok er den overlegen på det meste. Men prisen på 3250 blir kanskje litt snillere....

Skrevet

En ting 3250 slår 6280 ned i støvlene på, er mulighetene til å installere nye programmer. Med Symbian og Series 60 har man mulighet til å installere hundrevis av avanserte programmer. Disse er ikke JAVA-aplikasjoner, men faktiske programmer, så de har mye flere muligheter enn java-aplikasjoner. Eneste negative med S60 er det nesten alltid er gjørmetreigt... Dette er Symbian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...