Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL i Bergen...


Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket ADSL fra BKK. Hastigheten er superduper (2500/2500) MEN har opplevd et meget høyt pakke tap (packet loss) Nå vet jeg ikke om de kan gjøre noe med det, så nå lurer jeg på å skifte.

 

Så er det noen som har noen gode forslag til andre leverandører for Bergen (helst ikke NGT. Har vært kunde der før og vil ikke tilbake dit)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du forsøkt support hos BKK? Jeg har selv BKK 2500/2500 og opplevde i starten at modem og router låste seg. Men etter at de byttet ut alle VDSL modemene i borettslaget i Fyllingsdalen har jeg vært stålende fornøyd.

 

Har tidligere hatt Telenor ADSL i Bergen men BKK er milevis bedre på pris, hastighet og support.

Lenke til kommentar
Har du forsøkt support hos BKK? Jeg har selv BKK 2500/2500 og opplevde i starten at modem og router låste seg. Men etter at de byttet ut alle VDSL modemene i borettslaget i Fyllingsdalen har jeg vært stålende fornøyd.

 

Har tidligere hatt Telenor ADSL i Bergen men BKK er milevis bedre på pris, hastighet og support.

5524318[/snapback]

 

Snakket akkurat med BKK og de sa de har byttet ut en eller annen boks (husker ikke hva han kalte den) men ingen forskjell enda.

 

Og tenker fortsatt på Telenor, for i øyeblikket har de tilbud på ADSL Ekstra 6000/500 til 499,- pr mnd. Vi betaler 429,- for 2500/2500, noe jeg synes er litt høyt i forhold til de andre leverandørene.

Lenke til kommentar
Jeg må bare si meg veldig fornøyd med bluecom adsl(2+) som jeg har hatt på 2 steder i bergen nå nylig. Hastighetene er gode, men det største plusset er at de leverer over ethernet! (flere ip'r, og ingen pppoa/e)

5524374[/snapback]

 

Var inne å så på Bluecom og de virker ikke som et dumt valg. 6000/640 Kbps kr 499,- per mnd. Og har visst den "beste" linjen ifølge Bredbåndsguiden

 

Choices, choices....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...