Hotel Papa Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Heisann.. Det var en tråd her for ikke så lenge siden med en fyr som ville regge Deluxe Ski jump og det blei linka til en side der man kunne laste det ned osv.. Det gjorde jeg da og prøvde det! Jeg greier seriøst ikke å komme over 50m... Hva er trikset med dette spillet? Hvordan er det dere hopper langt? Skjønte ikke det der ass...
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Skrevet 31. januar 2006 Ingen som vet? Greier ikke å hoppe over 80m
stian_molvik Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Ingen som vet? Greier ikke å hoppe over 80m 5528155[/snapback] Fungerer det ikke bare å trykke begge musetastene samtidig på hoppkanten, holde fin vinkel, og så plante skia i bakken med å først trykke ene knappen, så den andre..? Lykke til..
Katalysator Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Last ned demoer av rekordhopp for å finne den korrekte liggestillingen. Det var mitt tips.
Flygg Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 du kan også lage en god datamotstander og studere teknikken hans. så er det bare øving, øving, og øving
vishnu6 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ikke spør me hvorfor, men dette spillet har jeg faktisk spilt litt. Har sikkert en mangel på ting å gjøre:p har kommet over 300 meter i den største bakken. Trikset er vel å treffe hoppkanten mens man trykker på begge mustastene... Deretter er det bare å føre musa bakover for å legge seg frampå. legg kroppen til hopperen littegran ovenfor skiene, så skulle det gå bra. Hoppinga blir litt lettere hvis man har den kameravinkelen som ligger på F2... rett fra siden. Utrolig hvor avhengighetsskapende et slikt spill er... farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå