Lifeform Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei, Jeg har diverse konsepter jeg sysler på med. M.a. har jeg et konsept A som er en nettbutikk for kontorutstyr og ergonomi. Samt et lite webdesign firma og en reiselivsportal + en annen portal som er under produksjon. Problemet mitt er å få sydd alt sammen! Blant annet hadde det vært supert å fått nettbutikkløsningen integrert direkte i økonomisystem, samt fått dette til å kommunisere med EDI-progget mitt osv. Et annet krav til denne nettbutikkløsningen er at den skal støtte forskjellige språk da jeg har konkrete planer om å lansere den i Sverige og Danmark også. Når det gjelder webdesign firmaet så har jeg bare behov for vanlig kunde/produkt/ordre/faktura/reskontro-funksjonalitet og samme gjelder forsåvidt for reiselivsportalen. Når det gjelder den siste portalen har jeg behov for å kunne fakture utlandet, samt at fakturaene blir oversatt til det språket de blir sendt til (engelsk holder nok også mulighens). Et annet krav til systemet er at det må støtte utskrift av pakkelapper, samt at alle bilag må kunne påskrives med den logoen og den infoen som er for hvert konsept. F.eks. så opererer jeg med forskjellig banknr, e-postadresser, tlf.nr og websideadresser for alle disse konseptene. Jeg trenger altså en pakke-/potetløsning som syr sammen rubbel og bit! Jeg benytter meg pr. i dag av Mamut Enterprise E5, men denne er svak når det gjelder integrasjon mot annen nettbutikkløsning enn det de støtter selv, samt integrasjon mot EDI-prog (som koster flesk). Har også i det siste vært kontakt med 24SevenOffice, men disse har ikke noe fullgodløsning for å kunne drifte alle disse konseptene. Er i dialog med de nå. Og om de kommer opp med noe så har jeg en mistanke om at det kommer til å koste skjorta og mer til ...! Lurer da på om noen av dere kanskje kunne tipse meg om et firma eller pakkeløsning som gjør alt / dekker alle behov jeg har skissert over? Gjerne webbasert. Nettbutikkløsning: OS Commerce, EDI-prog: Proteria (jobber på Windows, men snuser litt på konvertere til Mac) Endret 30. januar 2006 av Lifeform
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå