Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box (Nytt design)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker.

 

Vel, jeg jukset litt. Stefaren min kjøpte det i Stavanger for meg da han var på et kurs der. :p Nermeste biltema er i trondheim :tease:

 

Tja, bor mer i Gildeskål da. ;)

 

Du får billigere lakk i byen, 30kr på Europris, 100kr på bygg & bo og en annen plass ;)

 

Foresten hva syns du om fronten da?

Lenke til kommentar

Primerkabinettdrer.jpg

"Lånte" bilde fra the black case

 

Er det fronten du tenker på eller? det er jo et "håndtak" på den ene siden til å få opp døren, jeg vurdere å bare sparkle dette igjen da. tror dere det vil bli bedre en sånn som det er? er kanskje mulig å se på bilene

 

aopenmodcustom2cd.jpg

Men er det fronten du snakker om eller? siden den "buler" ut?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Jeg glemte å nevne at jeg har funnet noen speil i kjelleren som jeg skal bruke på innsiden av kabinettet ;)

5644817[/snapback]

 

 

Smooth... liker speil :dribble:

 

 

Ellers så ser prosjektet ditt drit fett ut :thumbup:

 

Synd jeg ikke har sånn fantasi

5644909[/snapback]

Takker, hva tror du om å bare lage firkantete vinduer og gravere flammene på istede? har fått litt mer skillz på gravering tror jeg. ta en titt her da ;)

Lenke til kommentar

I morgen blir det update dere ;) Har demontert kabinettet og pakket en bag med masse verktøy og utstyr til i morra ;)

 

Jeg har droppet å kjøpe sleevings til PSU med det første, dette skal gjøres når jeg får råd eller får sponset det ;)

 

Nå venter jeg bare på at den uv røde plexien og 2 uv leds skal komme fra netshop, og at katodene jeg har fått sponset fra 3dfcool.no skal komme i posten. Så skal jeg høre med bilxtra om spons på en "bulgin" knapp til power.

 

Worklog og bilder vil komme i morgen, det som mest sansynligvis skal gjøres i morgen er å pusse ned kabinettet og demontere det. Kanskje vinduet i døren skal kuttes.

 

Så venter jeg fortsatt på noen flamme tegninger fra fluesopp som jeg skal gravere i sidedøren. :ermm:

 

Jeg må også få lånt varmepistolen fra jobben til naboen igjen.

Lenke til kommentar

I dag har jeg og steffen fått gjort en del på kabinettet :D

 

Vi har kuttet toppvindu og sidevindu, og fått slipet vekk all lakken på den ene sidedren :D I morgen så skal vi få pusset ned hele kabinettet :yes:

 

Så er jeg litt usikker på hvilken farge innsiden av kabinettet skal ha, men valget er enten sort, rød eller hvit. Så kan dere hjelpe meg med å besteme meg?

 

Bilder vil komme, problemet er bare at jeg må få hentet kameraet mitt som ligger på skolen, så i morgen blir det en stor update ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Farger ja. Og med de fargene du vil ha er det en hard nøtt å finne ut hvilken som vil se fet ut :hmm:

Har faktisk ingen tips til deg. Syns det var vanskelig spørsmål :p

Men rød farge syns jeg ikke passer hvertfall. Men det er meg da :whistle:

Spørs litt på om du vil at bakgrunnen inni der skal lyse opp eller ikke da. Svart er mer bortgjemt mens hvis du tar hvit så syns alt liksom. Men men. Opp til deg eller noen andre med gode ideer som faller i smak ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...