Gå til innhold

Margin i IExplorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Begynner å bli ferdig med den nye nettsiden jeg har laget. Den ser bra ut(og lik) i FF og Opera, men som vanlig var det margintrøbbel i IExplorer. Har nå gått over med !important der det trengs..

Problemet er at den vertikale og horisontale menyen er litt for mye mot høyre. Det er snakk om kanskje 0,2 px slik at det blir et lite hakk i borderen rundt. Prøvde å justere marginen med 0,2 , men det går visst kun i hele pixler. Finnes det en annen måleenhet som kan brukes her? Som ikke kun går i hele tall? Trenger å flytte menyen ca 0,2 px som sagt, så det er et rimelig irriterende problem ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Begynner å bli ferdig med den nye nettsiden jeg har laget. Den ser bra ut(og lik) i FF og Opera, men som vanlig var det margintrøbbel i IExplorer. Har nå gått over med !important der det trengs..

Problemet er at den vertikale og horisontale menyen er litt for mye mot høyre. Det er snakk om kanskje 0,2 px slik at det blir et lite hakk i borderen rundt. Prøvde å justere marginen med 0,2 , men det går visst kun i hele pixler. Finnes det en annen måleenhet som kan brukes her? Som ikke kun går i hele tall? Trenger å flytte menyen ca 0,2 px som sagt, så det er et rimelig irriterende problem ;)

5516610[/snapback]

Prøvde å dele opp px, men det gjorde ingenting..Prøvde med mm etter det og samme problemet her..Uansett hvor mye jeg deler opp og småjusterer blir dette lille hakket i IExplorer..

Jaja, får bare leve med det, ser jo riktig ut i FF og Opera ;)

Skrevet

Bruker samme tråden framfor å starte en ny ;)

Det har dukket opp et problem ved min nye nettside. Slettet den forrige fra serveren og lastet opp den nye i går og alt fungerte fint for meg i Opera, FF og IExplorer. Det eneste var at det virket som at nettleserne husket den forrige nettsiden, men etter et refresh eller to var det i orden..Men etterhvert begynte det å dukke opp noen beskjeder på forumet, om at nettsiden ikke fungerer eller vises riktig i feks FF :hmm: Hva kan dette være for noe? Hvordan kan en nettside bli vist forskjellig i samme type nettleser? Kan det bare være at det gamle designet henger litt igjen i somme browsere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...