Gå til innhold

prblem med screenshots

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar screenshots fra WoW, blir de lagret som Tga-filer. Jeg kan ikke åpne dem i Windows Picture and Fax Wiever og jeg kan ikke laste de opp på internett eller gjøre andre ting med dem.

Litt av problemet løste seg når jeg lastet ned Fraps. Da kunne jeg ta screenshots og lagre dem som Bmp-filer. Men jeg ønsker de i Jpg og det kan jeg ikke siden jeg ikke har medlemskap, som koster penger å skaffe seg.

Det jeg lurer på er hvordan alle sreenshotene på WoW screenshots tråden er blitt lastet opp. Jeg har prøvd flere ganger å legge til vedlegg, men det blir ikke lastet opp av en rar grunn.

Jeg velger hurtigsvar. Så trykker jeg på flere alternativer. Jeg trykker browse og legger til vedlegget. Ingen ting skjer, det står ikke noe vedlegg der eller noe som helst.

Noen som har noen idé om hva jeg kan gløre for å få det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Det var et genialt program. (ConvertShots)

Irfanview skjønte jeg ikke helt.

Skrevet (endret)
Synes ConvertShots er bra jeg :)

Bare husk å ta av "Adjust Image Brightness" ellers blir bildene grådig lyse

5516189[/snapback]

Convertshots fungerer ikke. jeg har en hau me Tga-filer i C:/WorldOfwarcraft / screenshots, men det står: "No Tga files found". Og ConvertShots står som en exe-fil. Jeg prøvde å velge ett av screenshotsene og åpne det i ConverShots, men akkurat det samme skjer: "No Tga files found".

Endret av Gjest
Skrevet
Synes ConvertShots er bra jeg :)

Bare husk å ta av "Adjust Image Brightness" ellers blir bildene grådig lyse

5516189[/snapback]

Convertshots fungerer ikke. jeg har en hau me Tga-filer i C:/WorldOfwarcraft / screenshots, men det står: "No Tga files found". Og ConvertShots står som en exe-fil. Jeg prøvde å velge ett av screenshotsene og åpne det i ConverShots, men akkurat det samme skjer: "No Tga files found".

5523878[/snapback]

ConvertShots må ligge i samme dir som .tga filene. Funker så det suser her. Aldrig hatt noen problemer.
Skrevet
Google it?

Anyway jeg bruker fullversjonen av ACDSee. Bedre får du ikke :)

5524422[/snapback]

Skal vi vedde?

Hehe, må riktignok gå over på OS X plattformen, men for konvertering fra format A til B, er "GraphicConverter" uovertruffent.

PSCS2 funker også da.

Skrevet (endret)

Synd.. uansett bruker jeg IfanViev. Men fortsatt gåt det ikke ann å laste opp vedlegg i form av bilder.

Hva gjør du /dere når du laster opp screenshots?

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...