Gå til innhold

Nytt hovedkort, trenger tips


Movieheart

Anbefalte innlegg

Har drevet en del med casemodding og da tror jeg jeg har ødelagt hovedkortet :cry: (men jeg er ikke sikker)

 

Er ikke sikker om jeg får byttet det i et nytt eller om jeg må bytte det i det jeg har fra før av. Kan hende jeg ikke får byttet det i hele tatt. Skal undersøke med MPX litt senere.

 

Har et ASUS A8N Sli Deluxe fra før av.

CPU: AMD Athlon64 2,0 Ghz

RAM: Kingston KVR 3200+

Grafikkort: Club3D GeForce 6600 GT 128 MB

 

Krav til nytthovedkort (hvis nødvendig):

- Bør være ganske stabilt... :p

- Socket 939

- S-ATA

- PCi-Express

- Innebygd Nettverkskort

- SLI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del tror nok jeg ville kjøpt det samme som du hadde igjen, det fyller jo alle kravene og er et stabilt og velbygd hk. Siden du har hatt dette fra før av og har I/O skield kabler og alt utstyr ville jeg også vurdert et demokort, da får du Deluxe for 895,- på Komplett.

Eventuelt Premium pga viftefri løsning.

Hva er i så fall grunnen til at du vil bytte til noe annet enn likt det du har da?

Lenke til kommentar
Jeg for min del tror nok jeg ville kjøpt det samme som du hadde igjen, det fyller jo alle kravene og er et stabilt og velbygd hk. Siden du har hatt dette fra før av og har I/O skield kabler og alt utstyr ville jeg også vurdert et demokort, da får du Deluxe for 895,- på Komplett.

Eventuelt Premium pga viftefri løsning.

Hva er i så fall grunnen til at du vil bytte til noe annet enn likt det du har da?

5516014[/snapback]

 

Kjøpte det på mpx så jeg har sendt mail til de og spurt om jeg kan få det på garantien.

Lurte bare på om det var noen andre gode hovedkort som kanskje var bedre enn det jeg har :tease:

Men det spørs om jeg må bytte det inn i det jeg har fra før av... så jeg får det samme kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...