Gå til innhold

panasonic 42" pa50 vs 37"pa50


Anbefalte innlegg

var på elkjøp og så på disse 2 i dag.. fikk en del "hjelp" av en som jobba der.. har lyst på en 42", men tror kanskje den blir for stor.. 3 meter fra tven til sofaen.. )på det lengste..).. de hadde 42" til 15000.. (vet at siba har den til 14..) så sa eg til han at kanskje 37" ble litt bedre.. vi gikk bort og så på den.. den kosta 17000! 2000 mer mao.. han skjønte ikke helt dette.. men konkluderte med at 37" hadde komp. inngang og 42" ikke.. stemmer dette? ifølge siba har 42" komponentinngang.. uansett så koster jo 37" 13000 på lefdal :-)

 

 

 

noen som vet om det er mulig å få 37" hos siba? evt til hvilken pris?

 

 

 

kommer aldri til å kjøpe tv hos elkjøp med de prisene de oppererer med.. men greit å "prøvekjøre" tvene der :-)

 

 

 

De skulle btw få inn 2 AMOI tver i løpet av neste uke.. 40" og 42" lcd mener eg.. begge skulle koste 20000 kr... får vel se på de og, men tror ikke eg kommer til å kjøpe så dyr.. dessuten har ikke siba de.. kommer til å kjøpe på siba pga billig avdr. ordning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

42PA50 har komponentinngang den også. Jeg har den tv'en selv.

3 meter fra en 42 tommer går fint det. Jeg sitter ca 3,5 meter fra min.

Kjøp 42 tommeren fra Siba,så kjøper du veggfeste de har til 699 kr.

Du vil ikke angre.

 

Edit:Det følger forresten med bordstativ,men det ser mye bedre ut å henge tv'en på veggen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...