Überadri Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Når jeg prøver å innstallere en extension åpnes extension-vinduet, slik at man skal kunne se at extensionen lastes ned, men det skjer ikke noe mer, det kommer ingen ny extension i listen. Noen som har/har hatt samme eller et lignende problem? Noen som vet hva det kan komme av? Jeg har innstallert masse extensions før.
teveslave Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 (endret) Mener å huske at jeg hadde det samme problemet tidligere. Vet ikke årsaken til det, men jeg tror du skal kunne installere extensions på denne måten: 1. Høyreklikk på .xpi-filen og lagre den på f.eks. skrivebordet. 2. "Dra" den nedlastede filen over i Firefox-vinduet. Installér. 3. Restart FF. Endret 28. januar 2006 av teveslave
Montag Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Dersom du kjører FF 1.5, tipper jeg at du finner svaret på problemet ditt her.
Überadri Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Sjekket alt som sto på den siden (at det var som det skulle, og det var det) men det hjalp dessverre ikke
DementedAlbino Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 (endret) Har du en extension som heter All-In-One Sidebar? Slå i så fall av denne, så virker det nok igjen. Har opplevd at forskjellige Extensions gjør så jeg ikke får lagt inn nye. Så ikke at tråden var så gammel, beklager det. Endret 17. juli 2006 av svortevik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå