Gå til innhold

hvor ble det av dell lcd tv?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor dell har fjernet sidene hvor de hadde lcd tvene sine? Hadde gått å grublet på om jeg skulle kjøpe 32 tommeren men når jeg gikk inn for å sjekke så får jeg bare at siden ikke eksisterer... ikke bare det men skjermen som for 2 uker siden lå der til 4600 og noen kroner har plutselig steget til over 6000!! Hva for en butikk driver de egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Dell kjører 500 kampanjer til enhver tid. Så at et tilbud blir borte, for så å dukke opp igjen i ny drakt 3 dager etterpå er ikke noe nytt..

 

Jeg skulle til å kjøpe en 37" lcd der, men fikk opplyst at nå var det tomt for paneler i denne omgang, bedre lykke senere. (?)

 

Ringte enda engang, for å sjekke med en annen som satt på telefonlinjene, og han opplyste også at det var nesten tomt, så de fjerna de fra internett. Han kunne kanskje klare å skaffe, men da måtte han legge inn en bestilling omgående, uten at han kunne bekrefte levering på en uke. Så du kan jo ringe og spørre.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor dell har fjernet sidene hvor de hadde lcd tvene sine? Hadde gått å grublet på om jeg skulle kjøpe 32 tommeren men når jeg gikk inn for å sjekke så får jeg bare at siden ikke eksisterer... ikke bare det men skjermen som for 2 uker siden lå der til 4600 og noen kroner har plutselig steget til over 6000!! Hva for en butikk driver de egentlig?

5504932[/snapback]

 

Ja, nå skal du høre. Dell kjører som sagt mange tilbud samtidig. Noen ganger faktisk tilbud som er veldig bra. Disse varer ikke evig som kanskje du som kunde skulle ønske. I tillegg er nok Dell interessert i å selge unna et parti med en vare raskest mulig siden det koster å ha ting på lager. Dell kjøper inn partier som er spesielt produsert for dem, og ikke en og en eller 10 og 10 av et produkt av en vare som også kjøpes inn av andre selgere. Så; slå til på et tilbud med en gang hvis det er bra og du er sikker at valget du gjør er rett :w00t:

Lenke til kommentar

Akkurat ja.. men fordi de fjernet tilbudet og ikke har på lager lenger behøver de jo ikke å fjerne all informasjonen for tvene da? Jeg syntes det så ut til at de hadde slutta helt med tver jeg... he he vel jeg får vel vente å se da. Den eneste andre tven jeg kunne tenkt meg er en panasonic men de er jo så svindyre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...