Gå til innhold

Joystick til BF2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg bruker Microsoft force feeback 2. Må si jeg er veldig fornøyd med denne selv om den er litt gammel. :thumbup:

5505513[/snapback]

Har denne jeg og, men får ikke brukt den. Har ikke gameport på PCen lenger. :( Finnes ikke adaptere vel? Gameport -> USB ellernoe?

Skrevet

jeg er god i heli og fly og jeg har alltid brukt mus og tastatur. synes det faktisk er lettere og bedre etter 1 uke med joystick.

Hold deg til mus og tastatur er mitt forslag. men sier kun at jeg prefererer dette fremfor joystick men herregud. De som liker joystick må da bare få lov til det:)

Skrevet

Kjøpte min force feedback for leeenge siden, sikkert derfor gameport og ikke usb.

Ikke prøvd Bf2 med joystick men det kan ikke være tvil om at man må ha det for å være god i dogfight. Med mus sitter man og skyver seg ihjel i håp om å svinge krappere enn motstanderflyet...

Skrevet

Før jeg løper og kjøper.

Hvordan bruker dere joystikken? Med mus må man jo gasse og delvis også svinge med asdw i tillegg til musa.

Hvordan har dere løst dette med stikka. Ha dere lagt dette til noen av knappene på stikka eller bruker dere keyboard ved siden av som vanlig?

Noen gode råd til gode oppsett?

Skrevet
Før jeg løper og kjøper.

Hvordan bruker dere joystikken? Med mus må man jo gasse og delvis også svinge med asdw i tillegg til musa.

Hvordan har dere løst dette med stikka. Ha dere lagt dette til noen av knappene på stikka eller bruker dere keyboard ved siden av som vanlig?

5599086[/snapback]

De fleste stikkene har jo egen throttle på stikka. Om du ikke gjør som meg da, kjøper HOTAS så får du en egen throttle-modul og. :grin:

Skrevet
Før jeg løper og kjøper.

5599086[/snapback]

De fleste stikkene har jo egen throttle på stikka. Om du ikke gjør som meg da, kjøper HOTAS så får du en egen throttle-modul og. :grin:

5599457[/snapback]

Me

Ok trottle til gassen, hva med a og d?. Man bruker jo gjerne de for å svinge i tillegg til musa.

Skrevet

min joystick kan jeg vri på selve spaken for å simulere yaw (a og d vil jeg anta (horisontal sving..?))

Ikke at jeg bruker den så mye da...blir mest rullesving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...