Gå til innhold

problem med windows installer?


Anbefalte innlegg

hei. har nettop kjøpt meg ny pc. har formatert og lagt inn win xp pro (original version) og har aktivert det. har drevet å lastet ned diverse ting og tang som jeg trenger på pc'en, og har selvfølgelig oppdatert windows. men nå får jeg opp feil med alt jeg laster ned. alt av .rar eller.zip filer er "corrupdet" og alt av installeringsfiler får jeg opp en "NSIS error" . noen som vet hva dette er for noe? har kjørt både housecall og norton viruskontroll. er sykt irriterende.

 

her er hardware oppsettet mitt:

HK: asus A8N-E (nforce 4)

CPU: amd xp64 3700+

GPU: powercolor x1800xt 512mb

 

 

spill og sånt som er lagt inn funker helt fint, men det er når jeg laster ned noe det går til skogen. bruker det innebygde nettverkskortet med driverne som fulgte med på cd. har ikke funnet noen oppdaterte drivere på nettet.

 

hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette. er litt spent på 3dmark scoren min. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har søkt en del på google men finner ikkeno som hjelper meg. er veldig variabelt de symptomene som folk ramser opp på diverse forum (som jeg finner med google). og løsningene de finner funker ikke for meg. har vært en del som har bytta drivere til nettverkskortet å fått det til å funke, men jeg finner ikkeno nyere drivere. bruker det inegrerte nettverkskortet på hovedkortet og nv firewall. noen som vet hvor jeg kan finne det??

Lenke til kommentar

ok, bare får å gjøre ting enda morsommere så har pc'en begynt å restarte seg innimellom. får en kjapp bluescreen før den restarter. det jeg stusser litt over er temperaturene på cpu. de går ikke over 38'c. selv ved spilling.

 

noen tanker? ville forslag? noe som kanskje muligens har en liten sjanse til å nesten fungere???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...