Iversen99 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hei! Jeg spiller wow, til vanlig på bloodfeather, men de fleste kameratene mine har gått over til daggerspine så jeg bestemte meg for å følge etter...men da jeg skulle create characteren fikk jeg opp en melding om at this race or/and class is concreetly unaviable eller noe... Er det fortsatt mulig å starte ny char på daggerspine eller er alt håp ute?? Og hvis det er mulig hvordan?? Takker for alle svar...
abraxa Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Håpløst, den er sperret for nye kontoer. Hvorfor finner dere ikke en annen server? 600 stk i kø på søndag, og det blir bare værre og værre.
Iversen99 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Så det er 110% umulig å lage char på daggerspine...?
mobilfreek Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Så det er 110% umulig å lage char på daggerspine...? 5494079[/snapback] ja og uanset servern suger.. begynn på en medium populated realm mye bedre enn high
Luchy Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 kan ikke si serveren suger. spiller der selv og har ikke mye negativt å si om den hvis det hadde vært mulig å lage char der så ville jeg annbefalt det
mobilfreek Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 kan ikke si serveren suger. spiller der selv og har ikke mye negativt å si om den hvis det hadde vært mulig å lage char der så ville jeg annbefalt det 5495436[/snapback] vell har en venn som spiller der og han sier den lagger som f
danno_O Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hei! Jeg spiller wow, til vanlig på bloodfeather, men de fleste kameratene mine har gått over til daggerspine så jeg bestemte meg for å følge etter...men da jeg skulle create characteren fikk jeg opp en melding om at this race or/and class is concreetly unaviable eller noe... Er det fortsatt mulig å starte ny char på daggerspine eller er alt håp ute?? Og hvis det er mulig hvordan?? Takker for alle svar... 5492981[/snapback] Ser ut som alt håp er ute. De bør lage flere servere! (OT:)Hva heter characteren din på Bloodfeather?
mobilfreek Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 de laget jo en ny realm i dag: xavius.. start på den
Colin Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Synes ikke Daggerspine suger......kan være litt røtne køer noen ganger, men miljøet er helt konge. Har spilt der på Alliance siden helt siden jeg begynte i februar, og kommer aldri til å hverken rerolle eller migrere. Men til topic........realmen er sperra for å lage ny karakter der hvis du ikke allerede har en fra før.
John Keats Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hadde alten min der og migrata, har nå en alt der, hver gang jeg logger inn "Your place is que: 600" Endret 25. januar 2006 av Smeagoldfish
TomWhittaker Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hadde mainen min der og migrata, har nå en alt der, hver gang jeg logger inn "Your place is que: 600" 5496556[/snapback] Kvar gong du loggar inn er på søndagar rundt kl. 18.00?
Luchy Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 kan ikke si serveren suger. spiller der selv og har ikke mye negativt å si om den hvis det hadde vært mulig å lage char der så ville jeg annbefalt det 5495436[/snapback] vell har en venn som spiller der og han sier den lagger som f 5495513[/snapback] da tar han feil. spiller der nok så mye og det er sjeldent lagg. uannsett så er det mest lagg på update dager
Iversen99 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Hei! Jeg spiller wow, til vanlig på bloodfeather, men de fleste kameratene mine har gått over til daggerspine så jeg bestemte meg for å følge etter...men da jeg skulle create characteren fikk jeg opp en melding om at this race or/and class is concreetly unaviable eller noe... Er det fortsatt mulig å starte ny char på daggerspine eller er alt håp ute?? Og hvis det er mulig hvordan?? Takker for alle svar... 5492981[/snapback] Ser ut som alt håp er ute. De bør lage flere servere! (OT:)Hva heter characteren din på Bloodfeather? 5495552[/snapback] Han heter Ivers, gnome mage lvl 17 legg meg til på friends lista og kontakt meg;)
JPNord Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 vell har en venn som spiller der og han sier den lagger som f 5495513[/snapback] Lagger ingenting hos meg, og community'et på den serveren er kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå