Gå til innhold

Installasjon av SP til Win2000


bOFFE

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er litt usikker på følgende:

 

Takler win2000 det meste av spill som er "hotte" i tiden??

 

Må man installere SP1 & SP2 før SP3, eller er det nok å installere SP3 etter å ha lagt inn Win2000??

 

Er det ellers noen betenkeligheter ved å satse på win2000 når man skal benytte PC'en til litt av hvert, også endel spilling??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for det første.

 

alt det nye som kommer ut for tiden, f.eks Dungeon Siege, Morrowind, Neverwinter nights osv fungerer utmerket på 2k uten noe slags problem, og ytelsen i dem tilsvarer hva xp greier å produsere, i enkelte tilfeller kan 2k vere noe raskere en xp.

 

ved installasjon av os'et så er det bare å legge inn SP3 og da får du med alle fiksene som har kommet i sp1 og 2.

 

ja, det vil jeg si. 2k er etter min mening det beste OS'et M$ noen gang har produsert med tanke på ytelse og stabilitet. har ikke sett en blåskjerm på minst over ett halvt år, og da var det dårlige beta drivere som forårsaket krasjet, så mitt råd er, legg in 2K og prøv selv. du vil sikkert ikke legge inn barnehage OS'et xp etter litt prøving i 2k.. :smile:

Lenke til kommentar

bOFFE

Som han i id2 sa er win2k et meget bra os og ikke minst stabilt, Eg har selv brukt win2k. Men nå bruker eg winxp. Forskjellen mellom de to os'en er ikke så stor, Eneste som eg syns er bedre er når du holder på med musikk der syns eg xp er bedre. Tror det er smak og behag om du velger win2k eller winxp. Om spillingen så ble det bra forklart av han i id2 så det trenger ikke eg og begynne med.

 

[ endret av Kjetil Lura den 2002-09-13 14:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...