Gå til innhold

Epic mount på tvers av _RASER_


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vet det er mulig for en tauren å få eks, raptor.

Men spørsmålet mitt er hvor dyrt er det egentlig?

 

Hvor mye runecloth må du egentlig levere inn? (ca)

Å når du blir exhalted, hvor mye koster mounten da?

Noen som har gjort dette?

 

Spiller undead, å har evig lysst på kodo:)

Endret av Cx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det ikke 50 rep per 20 runecloth da? tror det..

5489622[/snapback]

Joda, vanligvis, men nå når det er AQ-farming på gang får du 75rep per stack med runecloth bandages =)

 

 

I tillegg får du 75rep for hver stack rugged leather, så om du er skinner (som meg) så går det rimelig greit å farme yetier i winterspring =) Også får man en resource crate for hver stack man leverer, som alltid inneholder en greenie, noen ganger blå items, så man tjener faktisk en del gull på AQ-farmingen om man bare er villig til å farme det som skal til selv.

 

(Du får 10 commedation signets eller hva det enn heter, og når du leverer 10x til en representant fra thunderbluff får du 75rep)

Lenke til kommentar
Orke å starte ENDA et nytt topic om det samme spørsmålet som er stilt to ganger i løpet av få timer da?

 

Ta en titt her og her

5488807[/snapback]

 

Som du ser, er det ikke mye gode svar å få på de to topicene du nevner. Det står det bare at det er mulig, noe jeg vet. Lurte bare på om noen visste hvor mye runecloth osv du må levere inne for å bli exhaulted.

Lenke til kommentar
Orke å starte ENDA et nytt topic om det samme spørsmålet som er stilt to ganger i løpet av få timer da?

 

Ta en titt her og her

5488807[/snapback]

 

Som du ser, er det ikke mye gode svar å få på de to topicene du nevner. Det står det bare at det er mulig, noe jeg vet. Lurte bare på om noen visste hvor mye runecloth osv du må levere inne for å bli exhaulted.

5489763[/snapback]

 

Hadde du bare tatt deg tid til å spørre? :innocent:

Lenke til kommentar
en i guilden min leverte 12000+ runecloths.. så du kan jo regne deg fram ut i fra det..

 

det skal sies at dette var LENGE før AQ, og du neppe trenger like mye nå.

5504052[/snapback]

Nei, du klarer deg med 8000 nå (20 rune cloth = 50 rep / 20 runecloth bandages = 75 rep) :!:

5506085[/snapback]

Om du er skinner går det rimelig kjapt å grinde rep, yetiene i winterspring dør fort og man får nesten alltid rugged leather fra dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...