CIder Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hei alle! N[r jeg skal skrive disse bokstavene i Forum kommer det istedenfor ', ; og [. Mens n[r jeg skriver i word eller en tekstfil fungerer det som normalt. Noen som vet hva som skjer_ Huff.....
Bols Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Hei alle! N[r jeg skal skrive disse bokstavene i Forum kommer det istedenfor ', ; og [. Mens n[r jeg skriver i word eller en tekstfil fungerer det som normalt. Noen som vet hva som skjer_ Huff..... 5488431[/snapback] Ja. Du har havnet i engelsk-keyboard-modus. Sjekk nede på taskbaren når du er inne i Internet Explorer, så står det sikkert "EN". Hold nede "Alt" og "Shift" samtidig, så bytter du til "NO". ÆØÅ. - Trond
CIder Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 :!: Stemte bra!. Hjertelig takk skal du ha
Babelfisken Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 :!: Stemte bra!. Hjertelig takk skal du ha 5496299[/snapback] Etter det avinnstalerer du engelsk keyboard og fjerner visning av keyboardvalg. Alt sammen er bare unødvendig resursbruk og trassel med mindre du planlegger å stadig skifte mellom to tastaturer med forskjellig layout. Faktisk et godt ekesempel på hvordan MS i blant gjør ting vanskelig fordi de mener det skal være tilgjengelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå