Gå til innhold

Medfølgende ørepluggger til d600e


Anbefalte innlegg

Er det flere d600e-eiere enn meg som får ufravikelig smerte i ørene av de medfølgende 'hodetelefonene'? De er helt runde og passer ikke til min øreform i hvert fall. I tillegg er lydkvaliteten i de når man spiller musikk ikke all verden å hoppe i taket for.

 

Vet noen om det finnes en slags overgang til normal 'jack'? Evt. et annet utvalg hodetelefoner med denne samsung-kontakten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg der ja. Er litt merkelig form på dem, som ikke passer mitt øre perfekt. Faller lett ut og det der.

 

Det finnes en overgang til 3,5mm minijack, som man kan få kjøpt på ebay.Har lyst på en slik selv, men er bare det at frakta er på 10$ og når overgangen koster 1$ blir det så dumt. Har heller ingen erfaring med eBay.

 

Men her har du ialfal link til produket: eBay. 3,5MM adapter til Samsung D600

Lenke til kommentar

Takk for linken. Jeg har nå kommet fram til at hørepluggene er virkelig grusomme. Vonde å ha i øret, ikke verdens beste lyd ved spilling av mp3, og de sitter bare sånn halvveis på plass, noe som fører til at man må skru opp volumet (bruker mer strøm) for å få den samme lydkvaliteten som man ville fått dersom de hadde sittet godt nok i øret, og dermed sendt lydbølgene i riktig retning!

Endret av torsoli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...