Gå til innhold

Mage AoE grinding for level 32 - Hvilke mobs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet med AoE grinding med magen min og er nå level 32. Problemet er at jeg ikke finner noen passe mobs jeg kan hamre løs på. (tettpakkede 28, 29, evt. 30)

Hadde vært fint hvis noen kunne hjulpet meg her :) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, da retter jeg det opp.

Bøndene i Hillsbrad?

5487186[/snapback]

Er ikke de bøndene litt for høy level for meg?

Takk jhj, skal komme meg til Thousand Needles og Shimmering Flats asap.

Skrevet
Men som alle vet kryr det av Hordes i Hillsbrad.. hvertfall ved bøndene. så jeg ville anbefalle et annet sted.

5487213[/snapback]

Han har jo ikke sagt at han spiller på PvP server. Så hvis han ikke gjør det så er det jo samme faen.

Skrevet

RogerWilco, riktig som du sier, men værdama er kameraten min og vet jeg spiller på PvP :) .

Er forresten fullt villig til å ta sjansen i Hillsbrad. Går nok greit :)

Skrevet

På 32 syns jeg menneskene utenfor og i Azurelode mine (sørvest i Hillsbrad) var finfine, de er rundt 29-30. Én fyr inni gruven er paladin, og han bruker sånn stun-sak.

Alternativt kan man holde på med menneskene på gårdene rett nord. På 32 er det en smal sak å samle sammen 8-10 folk uten å dø.

Skrevet
Sånn kan det gå når man velger feil side. :)

De ved gruven tror jeg er fritt vilt for både alliance og horde.

5490514[/snapback]

tror ikke jeg, mener jeg hadde et quest å levere der inne for alliance, ganka hordies :)

Skrevet (endret)

jeg grinda de mobsa på farmene i arathi highlands.. Om du er alliance kan du grinde orcene. øde sted med bra exp.

edit: dette var før AB

Endret av Smeagoldfish
Skrevet (endret)

Mobsa som var utenfor (og inni) Azurelode Mine var alliance. Prøver nå de på den farmen i Arathi highlands selv om de er litt for høy level for meg.

Edit: Gikk ganske dårlig i på Go'Shek farm ja. Får heller bare komme meg opp til 35-36 før jeg begynner der.

Endret av Marti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...