Gå til innhold

Fire protection vs fire resistance

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er Greater Fire Protection Potion bedre enn å farme etter items med fire protection på?

5485624[/snapback]

Prøver å snike deg unna med den lette løsningen altså? :!:

FR-gear er nødvendig og pga cooldown på pots er ikke den en fullgod erstatning (og det hadde i tillegg vært vanvittig dyrt hvis man skulle brukt 10-20 pots hver fight).

Farm skikkelige items med fireres, skaff deg tier1-set delene som har fireres (4-5 stykker for hver klasse såvidt jeg husker) og kanskje en liten +20 enchant og du er godt på vei.

Skrevet

Vi bruker begge deler :) Jeg har ca. 160 unbuffed ungimped FR nå, og likevel tviler jeg på at jeg ville klart meg så veldig bra uten å ha tatt et par Fire Protection pots hver gang vi dreper Ragnaros.

Skrevet
Vi bruker begge deler :) Jeg har ca. 160 unbuffed ungimped FR nå, og likevel tviler jeg på at jeg ville klart meg så veldig bra uten å ha tatt et par Fire Protection pots hver gang vi dreper Ragnaros.

5486095[/snapback]

FORUMTROLL! :p

du skal takke meg for noe av de itemsa <3

Skrevet

Sjansen er at du ikke klarer deg uten begge to, og i tillegg utfyller de to hverandre.

Det er mer grunn til å bruke FR potions når du har mye resistance, da den varer lenger pga. resisten som FR gearet ditt yter.

FR > HP på Ragnaros. For å ta et eksempel hadde vi en kar i guilden som fyrte på med R14 og Field Marshal settet. Rundt 5k hp. Jeg hadde rundt 100 FR på den tiden, og bare 3k hp. Hvem døde først, han med FR eller han med HP? Gjett en gang :p

Skrevet
Sjansen er at du ikke klarer deg uten begge to, og i tillegg utfyller de to hverandre.

Det er mer grunn til å bruke FR potions når du har mye resistance, da den varer lenger pga. resisten som FR gearet ditt yter.

FR > HP på Ragnaros. For å ta et eksempel hadde vi en kar i guilden som fyrte på med R14 og Field Marshal settet. Rundt 5k hp. Jeg hadde rundt 100 FR på den tiden, og bare 3k hp. Hvem døde først, han med FR eller han med HP? Gjett en gang :p

5487440[/snapback]

Vis du med fire ress døde først, ville det vært et usaklig innlegg :hmm:

:tease:

Skrevet

5486095[/snapback]

FORUMTROLL! :p

du skal takke meg for noe av de itemsa <3

5487075[/snapback]

Lol xD Takke deg? :p Soloet du MC mens jeg bare var der for teh lootz? ^^

Skrevet

5487440[/snapback]

Det er vel nærmere 6k?

Skrevet

5487440[/snapback]

Det er vel nærmere 6k?

5488281[/snapback]

164 stamina på rogue R14 settet, og fyren hadde til sammen 5k hp, riktignok unbuffed.

Skrevet

Depends på class sier nå jeg. Personlig har jeg begynt å skippe å bytte til Elder Magus, ony cloak, tier1 helm for litt FR, siden damagen jeg tar er bare random bomber uansett, og er like greit å kjøre best mulig gear og heller absorbe den damagen jeg tar. Kan ikke uttale meg om andre classes behov da jeg ikke har spilt dem i miljø som krever høy fire res. Dette er på Rag vel og merke, ingenting opp til Rag er verdt å ofre noe for fire res for ialfall meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...