larseer83 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hei.. har en hjemmeside jeg skal fixe litt på.. noen som har en ikke så altfor avansert programvare til webdesign å anbefale? Er så lei av å kode i textpad
GeirGrusom Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Notepad Jeg bruker Visual Studio, pga. IntelliSense <3 men Visual Studio koster tross alt et par tre kroner Men hva med Dreamweaver? når jeg begynte med HTML (sånn rundt 94) så brukte jeg Hotmetal Pro, kanskje det fortsatt finnes? (tror det staves HoTMetaL pro, hehe)
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Notepad Jeg bruker Visual Studio, pga. IntelliSense <3 men Visual Studio koster tross alt et par tre kroner Men hva med Dreamweaver? når jeg begynte med HTML (sånn rundt 94) så brukte jeg Hotmetal Pro, kanskje det fortsatt finnes? (tror det staves HoTMetaL pro, hehe) 5485957[/snapback] Jeg brukte HotMetall Pro, det er meget bra, men du får liksom ikke personalisert alt. Den kan lage en hjemmeside på 1 min, så er det bare og skrive i vei. Annbefales, men ikke for viderekomme.
antec Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 TSW WebCoder HTML Kit Begge kan anbefales. Gode preview-funksjoner +++ Dette er editorer som krever at du kan HTML... Editorene er også velegnet til CSS, PHP m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå