Gå til innhold

HK problem


Ybbe

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått et nytt kabinett, jeg satt i hk`et og puttet i d "meste"...Men da det stor øyeblikket kom, jeg skulle starte den opp, skjedde det ingen ting :sad:...Det er lys på hk`et...Hva er galt....trenger hjelp...fort :sad:

 

[ Denne Melding var redigert av: slaktaren på 2002-09-12 22:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg greide dette.... satte i et sånnt skruefeste på hk plata der det ikke var skruehull på hovedkortet. Ingenting virka til jeg skrudde hovedkortet av og starta det opp ute av kabinettet... fant hva som var galt, skrudde ut festet og satte alt sammen sammen, virka fint det... men det er sikkert ikke så "sundt" for hovedkortet.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-12 22:18, MelonMob skrev:

Jeg greide dette.... satte i et sånnt skruefeste på hk plata der det ikke var skruehull på hovedkortet. Ingenting virka til jeg skrudde hovedkortet av og starta det opp ute av kabinettet... fant hva som var galt, skrudde ut festet og satte alt sammen sammen, virka fint det... men det er sikkert ikke så "sundt" for hovedkortet.


Hva mener du med å sette i et skruefeste der d ikke var skruehull??? Tok hk`et ut av cha men d virket ikke...er ikke helt sikker på panel`et...hmm...trenger svar...haster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...