Dings Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Halla folkens! Jeg fikk mitt grafikkort (se emne)i posten i dag, og speningen var stor da jeg skulle sette det i maskinen og ikke minst se hva det var godt for. Klarte å klokke opp til det POV selv sier, og litt til.. (320/650), emn ette rdet begynte det å komme feil i bildet. Er det noen som har klart bedre overklokking, evt. erfaringer og lignende? En annen ting er at bildet i vanlig windows (XP) virker uskarpt, eller nesten litt difust. Er dette noen ting som går igjen på disse kortene? Det er ikke noe problem å se hva som står, men det ser ikke helt bra ut.. Mvh. Dings
ponke Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Bildet har blitt klaget på av blandt annet en i hw.no crewet. Om du ikke liker det, benytt deg av din angrerett.
Howard Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 20:43, Dings skrev:En annen ting er at bildet i vanlig windows (XP) virker uskarpt, eller nesten litt difust. Er dette noen ting som går igjen på disse kortene? Anbefaler deg å ta en titt på denne tråden. Endel av Ti4200XP-kortene som Mamoz har mottatt hadde en feil, slik at 2D-kvaliteten var ganske kraftig degradert. Ta kontakt med Mamoz, så får du garantert avtalt en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå