Penol Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hvordan får jeg til at tekstfilen starter automatisk når jeg starter en filmfil med VLC player? Det går automatisk med Windows mediaplayer
blured Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Under der du browser filmfilen står det subtitle option. Da krysser du av og browser subtitle filen. Vanskeligere enn det er det ikke.
Penol Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Takk for raskt svar! Jeg tenkte mest på om det går an å bare klikke på filmfilen så begynner tekstfilen som hører til filmen automatisk (sånn som Windows MP). Er det en innstilling jeg kan gjøre slik at hvis jeg legger tekstfilen i samme folder som filmfilen så begynner den automatisk når filmfilen åpnes?
thomassit0 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 last ned en ting som heter vobsub. tror den funker på alle programmer.
blured Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Har ikke testet ut teksting av filmer noe særlig. Pleier ikke bruke det når jeg ser på engelske filmer. Kan nok ikke gi deg et svar på problemet ditt. Men det er mulig det står noe her. Se på under basic use of VLC. Using subtitles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå