Larsen0210 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hei! Jeg har et lite problem. Nettopp fått meg ny pc, dere kan se specs i sig. Når jeg installerte xp på nytt og deretter css vil ikke serverene jeg legger til i favoritter bli der neste gang jeg går inn i spillet? Hvis noen har noen ide om hva som kan være årsaken hadde jeg vært veldig fornøyd for å høre dem Kjedelig å finne serverne hver gang jeg skal spille
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Det er en bug i steam og blir troligvis fikset snart. Har du penn og papir skriv ned IP til server da, eller du kan høyreklikke på steam ikonet i tray. så velger du servers. Der tar du favorites så kan du velge serverene der.
phewBAR Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Ah, opplever det samme! Fikk min nye PC nå for en par dager siden nå å har samme problem. irriterende. Håper det blir fikset asap! Hadde ikke dette problemet på den gamle maskinen.
Larsen0210 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Ah, opplever det samme!Fikk min nye PC nå for en par dager siden nå å har samme problem. irriterende. Håper det blir fikset asap! Hadde ikke dette problemet på den gamle maskinen. 5493262[/snapback] Dette blir fikset. Ellers er Steam n00bies.
oophus_3do Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 De du lagrer nå vil ikke vises i favorites i spellet grunnet en feil i Steam.. Men hvis du tar opp steam menyen i windows så kommer de du legger til der istedet.. Start spillet derrifra...
Damination Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 detter er et problem som kom med på den nye updaten steam jobber med saken hang tight
DaYlighT Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Samme skjer med meg...Har hørt at det er veldig mange som opplever akkurat det samme!
c7Nn Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 det skjer jo med alle da.. det bør bli fikset snart fordi jeg blir så sint av å finne server hver gang..!
rc-marcus Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Yes. Drittlei dette problemet nå. Jeg vil SUUUUUURFE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå