Gå til innhold

Ranger og petet hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller en ranger\monk, har hatt guild wars i flere måneder, men liker guild wars svært lite. Men siden jeg har kjøpt det skal jeg bruke litt tid på det. Er lvl 8, og har et pet. Er det mulig å gi det noe kommandoer? Den angriper automatisk den jeg angriper, men kunne tenkt meg at den angreip for meg. Det var ikke kommandoer før å rekner vel egentligt ikke med at det har kommet, noe som er meget merkeligt. Videre lurer jeg på om det går an å skifte second class? å om ranger\monk er en bra kombinasjon, noen synspunkter? Valgte rangeren bare pga utseende :D Er en skikkelig homofil wannabe alv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første characteren din er alltid den kjedeligste.

Jeg ble lei av min E/Mo i level 9, og hadde en 4 mnd. pause, men da jeg begynte med W/Mo hadde jeg det kjempekjekt :D

So just hang in there :p (Start gjerne en ny character hvis du føler for det ;))

Skrevet

Du får ikke mer energi av å være Mesmer som secondary, men du kan skaffe deg mer energi. Energi er vel uansett ikke det største problemet som Ranger, da du har Expertise som reduserer energikostnaden av alle ranger-skills.

Skrevet
Du får ikke mer energi av å være Mesmer som secondary, men du kan skaffe deg mer energi. Energi er vel uansett ikke det største problemet som Ranger, da du har Expertise som reduserer energikostnaden av alle ranger-skills.

5514321[/snapback]

Det reduserer vel også kostnaden av sekundæskills?

Daniel :)

Skrevet

5514321[/snapback]

Det reduserer vel også kostnaden av sekundæskills?

Daniel :)

5515984[/snapback]

Nei expertise reduserer traps og wildernes survival skills energy cost mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...