Crispin Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Spiller en ranger\monk, har hatt guild wars i flere måneder, men liker guild wars svært lite. Men siden jeg har kjøpt det skal jeg bruke litt tid på det. Er lvl 8, og har et pet. Er det mulig å gi det noe kommandoer? Den angriper automatisk den jeg angriper, men kunne tenkt meg at den angreip for meg. Det var ikke kommandoer før å rekner vel egentligt ikke med at det har kommet, noe som er meget merkeligt. Videre lurer jeg på om det går an å skifte second class? å om ranger\monk er en bra kombinasjon, noen synspunkter? Valgte rangeren bare pga utseende Er en skikkelig homofil wannabe alv
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Du er lvl 8. vent og se, du kommer å få skils til pettet ol. Ranger/monk er bra i Pve men ikke i pvp. Hold deg til Ranger/mo helt greit. Du kan skifte secondary senere i spillet.
jaynuz Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Den første characteren din er alltid den kjedeligste. Jeg ble lei av min E/Mo i level 9, og hadde en 4 mnd. pause, men da jeg begynte med W/Mo hadde jeg det kjempekjekt So just hang in there (Start gjerne en ny character hvis du føler for det )
Crispin Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Alle andre chars ser helt for ¤%& ut, utenom Ranger, så orker ikke spille noe annet
danilovic Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Å ha Monk som sekundærprofesjon er så jævlig ut.
Laughing Madcap Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Å ha Monk som sekundærprofesjon er så jævlig ut. 5510138[/snapback] I pvp er det ut, men ikke i Pve.
danilovic Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Å ha Monk som sekundærprofesjon er så jævlig ut. 5510138[/snapback] I pvp er det ut, men ikke i Pve. 5510379[/snapback] Jo, mest i PvP, men også i PvE.
Crispin Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 Så hva bør jeg ha i stedet for Monk ?
DurinVIII Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Du får ikke mer energi av å være Mesmer som secondary, men du kan skaffe deg mer energi. Energi er vel uansett ikke det største problemet som Ranger, da du har Expertise som reduserer energikostnaden av alle ranger-skills.
danilovic Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Du får ikke mer energi av å være Mesmer som secondary, men du kan skaffe deg mer energi. Energi er vel uansett ikke det største problemet som Ranger, da du har Expertise som reduserer energikostnaden av alle ranger-skills. 5514321[/snapback] Det reduserer vel også kostnaden av sekundæskills? Daniel
Laughing Madcap Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Du får ikke mer energi av å være Mesmer som secondary, men du kan skaffe deg mer energi. Energi er vel uansett ikke det største problemet som Ranger, da du har Expertise som reduserer energikostnaden av alle ranger-skills. 5514321[/snapback] Det reduserer vel også kostnaden av sekundæskills? Daniel 5515984[/snapback] Nei expertise reduserer traps og wildernes survival skills energy cost mest.
DurinVIII Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Nei, den reduserer energikostnaden av alle Rangerskills, samt de som har beskrivelsen skill, som for eksempel Vile Touch. Er jeg nesten sikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå