ugotabanana Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jess har spilt rogue/warlock en hel del og synes det er på tide med en ny alt. Denne gangen vil jeg gå for Warrior, lurer på om noen har noen tips til hva jeg børe kjøre for talents. (Vet jeg skal holde meg unna protection treet iallefall
jonasdaman Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jess har spilt rogue/warlock en hel del og synes det er på tide med en ny alt.Denne gangen vil jeg gå for Warrior, lurer på om noen har noen tips til hva jeg børe kjøre for talents. (Vet jeg skal holde meg unna protection treet iallefall 5476864[/snapback] har en lvl 18 warrior som jeg har tenkt og lvle litt tror fury er bra, få litt critchance etc i begynnelsen men du burde skaffe deg Crusader enchant vis du skal lvle fort Endret 21. januar 2006 av jonasdaman
ugotabanana Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 Crusader er bra, men på har startet på en rimelig fresh server og da er det ikke mange som kan gjøre det. Samt at jeg ikke har mye penger, startet horde (har bare spilt alliance før)
Amon Amarth Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Fury er konge for grinding _VIST_ man har bra våpen vist ikke så er det ikke så konge, da funker 2h MS build bedre, imo.
ugotabanana Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 (endret) Så jeg skal satse på MS på level 40 da? eller er fury bedre? Endret 21. januar 2006 av brutti
Licht Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Begynn med 5 i Fury, så tilbake til Arms frem til du blir level 40. Da respeccer du, skaffer deg Mortal Strike, og begynner så med Fury igjen. Endret 21. januar 2006 av Zealuu
Stoop kid Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Slik jeg ser det er fury deiligst alle de gangene du ikke har et imba 2h våpen. Imba 2h-våpen: Whirlwind axe / Bonebiter: 30-38 Lolspear/noobstick/Ice Barbed spear: 51+ Dette innebærer en del respeccing, men om man alter eller rett og slett spanderer seg slik luksus, blir det i så fall den mest effektive levlingen.
Amon Amarth Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Arcanite Reaper 58+ er også bra, dog litt dyr.
Gnurk Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Fury er konge for grinding _VIST_ man har bra våpen vist ikke så er det ikke så konge, da funker 2h MS build bedre, imo. 5477082[/snapback] Hvis! Hvis ikke Norsk Språkråd har bukket under for overmakten da, da unnskylder jeg så mye både for å være off-topic samt å ta feil ' Klarte ikke dy meg - får frysninger av slikt Endret 22. januar 2006 av Gnurk
Omar Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) IMO er Arms (les: ms) mer avhengig av et bra våpen enn fury om du går for DW. Et fint build for grinding er 20 arms, 31 fury. eller 19/32/o er det mange som tar også pga Piercing howl. Du trenger jo ikke heller å gå helt ned til bloodlust, men det er smart å makse ut imp DW, enrage og flurry. Sett points i fury først og maks det ut før du begynner med arms. edit: Sier ikke at det er et bedre build enn 31/20 eller whatever, men det er det jeg fant ut at jeg grinder/dreper fortest med. Endret 22. januar 2006 av Omar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå