Gå til innhold

Litt kjærlighets problemer


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har ett kjærlighets problem som jeg lurer på om dere kunne hjelpe meg litt med?

 

Jeg begynte å like ei jente med en gang jeg møtte henne, for litt over en måned siden ( hun er veldig pen og like gammel som meg). Jeg jobbet like ved henne i juleferien så hun inviterte meg på felles lunsj hele tiden. Hun tar veldig mye intiativ hele tiden foreksempel gå på resturant med flere på nyttårsaften, spise i skolekantina sammen med flere på skolen og lignede.

 

Etter en uke spurte jeg om hun ville bli sammen med meg, da begynte hun og le og si at vi ikke hadde kjent hverandre lenge nok, men at hun syntest jeg var kjekk og at hun likte og prate med meg.

 

Vi fortsatte å holde kontakten, og etter 3 uker ringte jeg henne og lurte på om hun ville bli med på kino, det ville hun ikke men hun sa hun skulle sende melding når det passet. Hun er enda ikke sendt meg melding.I det siste har jeg prøvd å unngå henne litt fordi jeg i det siste har mistet interessen.

 

Det jeg ønsker er henne som venn og ikke som kjæreste om dere skjønner

 

Vi tok aldri borti hverandre ell no. Og ja det var dumt av meg å spørre om å være sammen med henne etter en uke ( har lite erfaring). Men jeg tror også hun er litt umoden og barnslig det siste sa hun selv.Noe jeg sikkert kan være også.

 

 

Håper dere på forumet kan hjelpe meg i denne saken, det hadde jeg satt utrolig stor pris på. Og for at det skal bli lettere for dere lover jeg at jeg skal komme med alle de opplysninger dere lurer på.

Endret av Foramannen av styret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...