nordemoniac Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hei! Har problemer med at det legger seg mye støv under LCD-skjermen på min Nokia 3230. Mobilen er bare et par uker gammel, og allerede er skjermen full av støv, på innsiden! Er det noen som vet hvordan i all verden jeg kan fikse dette? Er det mulig å ta av frontdekselet på en måte som ikke ødelegger mobilen?
zand Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Støvet legger seg vel oppå LCD-skjermen? Du må ta den med til et verksted for å få dette fjernet uten å miste garantien. De må ta av fronten og blåse vekk støvet.
nordemoniac Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 (endret) Støvet legger seg vel oppå LCD-skjermen? Du må ta den med til et verksted for å få dette fjernet uten å miste garantien. De må ta av fronten og blåse vekk støvet. 5475590[/snapback] Jo...altså...oppå LCD, men under dekselet... Du skjønte hva jeg mente!! Don't be so picky... Hehehe.. Men enn om jeg tar den inn for å få den fikset.. Fjerner støvet. Så tar det 3 uker til, så er det samme skjedd?.. Skal jeg holde på sånn hver j.... måned? Må da være en måte å fjerne støvet på vel? Endret 22. januar 2006 av nordemoniac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå