Gå til innhold

HVilket Hovedkort har jeg?


Sweet

Anbefalte innlegg

Hei. sitter her og titter på hovedkortet mitt, i følge SiSoft Sandra har jeg Shuttle AK35GTR/2.

 

greit nok, søkte på google etter kortet, og det kommer opp der. kortet er helt likt, BORTSETT fra at jeg ikke har 2 stykk raid porter :dontgetit:

 

Alle modellene jeg har sett som er AK35 har hatt 2 raid porter, ergo, noe jeg ikke har.

 

Kortet ser for øvrig helt likt ut som det jeg har under, men nede der som raid portene er på bildet, er liksom lodde punkter hvor det står RAID 1 og RAID 2. ¨

 

what?

 

post-72646-1137837780_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah kult :) ja prøvde CPU-Z også, men det viste bare Ak35.

 

 

Btw, sammenlignet med ABIT NF-7, hvilket av disse er best med henhold til ytelse og overklokking? :)

 

 

 

Sweet™

5473795[/snapback]

 

Abit NF7 (s) v.2.0 er et kongekort, kortet ditt kan ikke sammenlignes engang... ;)

Lenke til kommentar
ok, jammen da så :p hvorfor kan de tikke det da?? så vidt jeg vet støtter mitt kort høyere fsb og mer ram (4 gig)  :hmm:

5474430[/snapback]

 

VIA KT 266A brikkesett støtter opp til PC 2100 Ram og har ikke PCI/AGP lock

 

NF7 v2.0 støtter PC 3200 Ram og har alt som må til ved overklokking

Lenke til kommentar

mhm.. men det som jeg kom på.. jeg har prøvd og sette fsb til 200, pga jeg har en 3200+ sittende på kortet.. men da fikk jeg ikke bilde, er det pga at jeg ikke har AGP/PCI lås?? jeg kunne få bytte den 3200+ jeg kjøte til en 2500+, skal jeg gjøre det i steden? jeg betalte bare 450 kr for 3200+,,, :hmm:

Lenke til kommentar
tja.. får se hva jeg får tak i.. er det mye jeg taper på om CPU bare kjører på 1,87Ghz da?

 

 

 

GF FX5600Ultra 256mb , 384Mb DDr RAM PC2700, 4 disker, UDMA-5 ATA 100,  :dontgetit:

5476680[/snapback]

 

Tjaa ? har sett PC2700 brikker som kjører på 180-190MHz uten problemer så

uten å brenne av mye cash så et nForce2 ultra kort på QXL eller bruktmarked.no hadde gjort veldig mye ang. ytelse..

Og du bør ha min. 2X256MB minne i dual sett...

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...