Efreet Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Hadde fått tilsendt ei film fil via MSN. Trykket "linken" i msn når den var ferdiglastet. Det kom at microsoft firewall har blokkert denne fila.. Så gjekk ut av det greiene som kom opp og prøvde leita fram fila manuelt. Fant 1 av filene som eg mottok, men kor har den andre toke vegen? Finner den ikkje i papirkurven eller når eg søker! kva pokker har fila mi blitt av?!
funkweb Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Tror default for MSN er i denne mappen: C:\Documents and Settings\ -- din login mappe --\My Documents\My Received Files\
Efreet Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 (endret) C:\Documents and Settings\Geir Angeltveit\Mine dokumenter\My Received Files\Prison.Break.S01E05.HDTV.XviD-LOL.avi det der ja. Men fila mi er ikkje der lenger! trur kanskje den har blitt slettet av windows, korleis kan eg få den tilbake? edit: prøvde eit restoration program. fant ikkje fila mi der Endret 21. januar 2006 av Efreet
Jankee Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Dette blir eit punkt 8 brudd. Sjølv om lovverket tillater vel deling mellom venner så betyr det ikkje at ein kan søke hjelp på dette forumet når det oppstår problemer med piratkopiert materiale.
Anbefalte innlegg