Gå til innhold

NY i Final Fantasy XI


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en kopi av FF XI til PC i byen idag, da jeg egentlig var på utkikk etter dette til Xbox360(Beta). Dette var ikke å oppdrive. Derfor klarte jeg ikke å vente da jeg fant dette til PC til 150kr med 2 tilleggspakker.

 

Jeg trenger hjelp til åssn karakter jeg bør være og hvilken verden(server) jeg skal spille på? Jeg har i utgangspunktet uten å ha noen form for erfaring eller kunnskap å velge Mithra som karakter. Er dette et lurt valg? Hvilken job bør jeg velge? står mellom Black mage eller Thief..

 

Er det noen der ute som kan hjelpe meg? :) Hvilken "nation" skal jeg velge? :blush:

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen til FFXI :)

 

Du kan ikke velge selv hvilken server du spiller på men du kan få en eksisterende spiller til å gi deg et Worldpass slik at du får tilgang til en spesiell server.

 

Hvilken server kom du på?

 

Jeg spiller selv på Bahamut server så kom du dit kan jeg alltids hjelpe deg hvis du trenger det :D

 

Vi har en egen Linkshell (guild) som er skandinavisk. Kjempe ålreite folk.

 

Vi har en egen hjemmeside og http://www.midguardians.com.

 

Her kan du kanskje finne et par linker til sider som kan hjelpe deg litt på vei.

 

Enjoy! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Hei og velkommen til FFXI :)

 

Du kan ikke velge selv hvilken server du spiller på men du kan få en eksisterende spiller til å gi deg et Worldpass slik at du får tilgang til en spesiell server.

 

Hvilken server kom du på?

 

Jeg spiller selv på Bahamut server så kom du dit kan jeg alltids hjelpe deg hvis du trenger det :D

 

Vi har en egen Linkshell (guild) som er skandinavisk. Kjempe ålreite folk.

 

Vi har en egen hjemmeside og http://www.midguardians.com.

 

Her kan du kanskje finne et par linker til sider som kan hjelpe deg litt på vei.

 

Enjoy! :thumbup:

 

Hei! Sorry for å røske opp en gammel tråd, men jeg har også nylig begynt å spille FFXI.

 

Trenger hjelp for å få EXP... Er i Windurst og sloss der, men er VELDIG lite folk der, så vanskelig å komme i gang, ligger fortsatt på Lvl.1.

 

Noen som kan hjelpe meg med å få litt Exp?

 

Blir gjerne med i guilden om jeg kan!

 

Jeg kunne forresten velge server selv! Og valgte Bahamut.. (fordi han var kul i FFVII :!: )

Endret av nordemoniac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...